  • 1. Data: 2004-01-06 17:04:03
    Temat: Przejecie telefonu prepaid na DG zasilonego na 120 zl
    Od: "Maly" <m...@p...com>

    Czytalem na grupie kilka watkow na temat telefonow prepaid.
    Chcilabym moj prywatny telefon kom. przekazac na firme. Wiem, ze musze go
    wycenic. Z samym telefonem nie ma problemu. Ale obecnie na koncie mam ok 120
    zl na rozmowy. I zastanawiam sie czy te "pieniadze" tez moge wrzucic w
    koszty. Oczywiscie nie mysle o VAcie bo faktur nie mam.

    Ma ktos moze pomyslk jak moglbym wykazac, ze w momencie przejeca mialem na
    koncie okreslona kwote?
    Dzieki!