  • 1. Data: 2004-01-06 18:21:06
    Temat: obnizone skladki zdrowotne a ich przekazywanie do nfzu
    Od: "ArS" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Wlasnie zaistniala taka sytuacja, ze bedziemy tu musieli obnizyc skladke
    zdrowotna jednego z pracownikow do takiej wysokosci aby zaliczka na pdf
    wyrownac na zero a nie trzymac tego minusa. tak czy owak na stronie NFZu
    czytam, ze istnieje : Aplikacja służąca do elektronicznego przekazywania
    zestawień składek na ubezpieczenie zdrowotne, o którym mowa w art. 25 ust.
    3 -5 ustawy z dnia 23 stycznia 2003 r. o powszechnym ubezpieczeniu w
    Narodowym Funduszu Zdrowia. I stad pytanie, czy nie mozna inaczej
    przekazywac tych danych, w formie papierowej na przyklad, tylko koniecznie
    na nosnikach informatycznych ? No ja rozumiem, ze to ma sens w zakladzie,
    ktory moze stosuje obnizenie skladki do xxx pracownikow, ale czy w malym
    NZOZie, gdzie mamy 1 (slownie : jedna) pracownice, ktorej trzeba to zrobic
    (jakkolwiek by to zabrzmialo ;) ) - nie wiem. Jakikolwiek jednak sens by
    byl, to pytanie j.w.; czy moze na jakichs formularzach to
    zrobic/drukach/itd. ?
    poizdraiwma
    ArS

  • 2. Data: 2004-01-06 19:05:56
    Od: "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl>

    > byl, to pytanie j.w.; czy moze na jakichs formularzach to
    > zrobic/drukach/itd. ?
    > poizdraiwma
    Pozostaje jedynie ten program. NFZ nie przyjmuje juz formy papierowej. No
    ale płatnik w porównaniu z tym programem to jest miodzik.
    Powodzenia.

    --
    PawełJ

  • 3. Data: 2004-01-06 19:42:14
    Od: "Magdalena" <m...@S...pl>

    "ArS" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > (jakkolwiek by to zabrzmialo ;) ) - nie wiem. Jakikolwiek jednak sens by
    > byl, to pytanie j.w.; czy moze na jakichs formularzach to

    Spokojnie!
    Ze strony
    http://www.nfz.gov.pl/new/index.php?katnr=0&dzialnr=
    7&artnr=194&czartnr=1

    a.. Płatnik składek rozliczający składki nie więcej niż za 5 osób może
    przekazywać zestawienia składek, w formie dokumentu pisemnego według
    ustalonego przez Fundusz wzoru.

    Jeśli chcesz, to wyślę Ci w formie bodajże pliku excela plik jak ma to
    zestawienie w formie papierowej wyglądać.

    Magda

  • 4. Data: 2004-01-06 20:15:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 6 Jan 2004, PawełJ wrote:
    [...ktoś...]
    >+ > zrobic/drukach/itd. ?
    >+ > poizdraiwma
    >+ Pozostaje jedynie ten program. NFZ nie przyjmuje juz formy papierowej. No
    >+ ale płatnik w porównaniu z tym programem to jest miodzik.

    No tak, ale nie kosztuje miesięcznie 1 dyskietka + koszt przesyłki
    (hm... poleconej ?) na jedną osobę :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 5. Data: 2004-01-06 23:24:05
    Od: "ArS" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Magdalena" <m...@S...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Jeśli chcesz, to wyślę Ci w formie bodajże pliku excela plik jak ma to
    > zestawienie w formie papierowej wyglądać.

    Przyznam ze taki form`rz bardzo by sie przydal :)
    ArS
    a...@w...pl

  • 6. Data: 2004-01-07 06:53:20
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "ArS" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    25 ust.
    > 3 -5 ustawy z dnia 23 stycznia 2003 r. o powszechnym ubezpieczeniu w

    A dlaczego Ty chcesz przekazywać te dane
    do NFZ?
    Nie wystarczy zgodnie z art 17 i 19 ustawy o NFZ
    przekazać do ZUS. Przecież pracownik
    podlega ubezpieczeniu społecznemu.

  • 7. Data: 2004-01-07 09:06:54
    Od: "sylwia" <s...@o...pl>

    > A dlaczego Ty chcesz przekazywać te dane
    > do NFZ?
    > Nie wystarczy zgodnie z art 17 i 19 ustawy o NFZ
    > przekazać do ZUS. Przecież pracownik
    > podlega ubezpieczeniu społecznemu.

    do ZUS ? no a jak ? moze mam braki, ale nie przypominam sobie zadnego
    form`a do tego celu w zusie..
    ArS

  • 8. Data: 2004-01-07 11:42:39
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "sylwia" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > do ZUS ? no a jak ? moze mam braki, ale nie przypominam sobie
    zadnego
    > form`a do tego celu w zusie..
    > ArS

    No to może wyjaśni nam ktoś może.