  • 1. Data: 2004-05-25 12:49:00
    Temat: Deklaracja VAT za kwiecień
    Od: "AD" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czy przy określaniu kwoty podatku do zwrotu na rachunek bankowy jestem
    ograniczony sumą podatku wynikającą z zapłaconych faktur ? Innymi słowy czy
    obowiązuje mnie stare czy nowe zaady ?

    Pzdr
    AD

  • 2. Data: 2004-05-25 12:58:08
    Temat: Re: Deklaracja VAT za kwiecień
    Od: "Krzysiek" <k...@e...pl>

    Użytkownik "AD" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Czy przy określaniu kwoty podatku do zwrotu na rachunek bankowy jestem
    > ograniczony sumą podatku wynikającą z zapłaconych faktur ? Innymi słowy
> [...]
    http://www.gazeta.pl/usenet/

    Nowe patrz art.162 ust.2 ustawy

  • 3. Data: 2004-05-25 14:21:38
    Od: "Andrzej Dubiel" <j...@W...gazeta.pl>

    Krzysiek <k...@e...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "AD" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > czy

    > http://www.gazeta.pl/usenet/
    >
    > Nowe patrz art.162 ust.2 ustawy
    >
    > Dzięki :-)
    AD

  • 4. Data: 2004-05-25 14:48:20
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Andrzej Dubiel" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > AD

    Choć sam pisałem, że nowe, teraz mam trochę wątpliwości.
    Otóż nowe zasady dotyczą na pewno nadwyżki wynikającej
    z deklaracji kwietniowej. Ale nigdzie nie jest napisane
    na jakiej zasadzie ustalać nadwyżkę.
    Ja nie zamierzam sie kopać z koniem.
    Poczekam 1 miesiąc.

  • 5. Data: 2004-05-25 17:55:42
    Od: Chris Gold <c...@w...pl>

    Użytkownik cef napisał:
> [...]
    > Otóż nowe zasady dotyczą na pewno nadwyżki wynikającej
    > z deklaracji kwietniowej. Ale nigdzie nie jest napisane

    Może i gorzowskie Biuletyny Informacyjny to nie źródło prawa, ale w
    którymś z początkowych majowych numerów napisali, że do ewentualnego
    wnioskowanego zwrotu w deklaracji za kwiecień stosuje się przepisy nowej
    ustawy.
    Chris