  • 1. Data: 2006-11-21 15:11:12
    Temat: Do t (o szkoleniu ZUS we Wrocku)
    Od: "Doktorynka" <b...@a...pl>

    Szkolenie ZUS na Litomskiej nie bylo zle. Dowiedzialam sie, ze mam skladac
    2x wiecej papierow niz myslalam, oraz ze nie mam prawa wysylac
    elektronicznie. A to juz duzo :)
    Okazalo sie, ze co kwartal sa w ZUS takie bezplatnne kursy, tylko trzeba sie
    zapisywac w ZUS na Pretficza. Wtedy oni przygotowuja takie spotkanie pod
    katem kazdego z uczestnikow z osobna. I to uwazam, ze jest warte zachodu.

    --
    Pisz na Berdyczów

  • 2. Data: 2006-11-21 15:20:54
    Temat: Re: Do t (o szkoleniu ZUS we Wrocku)
    Od: t <r...@o...pl>

    O kurka, czuję się wyróżniony tematem :)

    > Szkolenie ZUS na Litomskiej nie bylo zle. Dowiedzialam sie, ze mam
    > skladac
    > 2x wiecej papierow niz myslalam, oraz ze nie mam prawa wysylac
    > elektronicznie. A to juz duzo :)

    Hmm, rozwiniesz to ?
    Masz 5 lub więcj osób ubezpiecznonych i musisz składać RCA

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-11-21 15:26:55
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 21-11-2006 o 16:20:54 t <r...@o...pl> napisał(a):

    > O kurka, czuję się wyróżniony tematem :)

    > Hmm, rozwiniesz to ?
    > Masz 5 lub więcj osób ubezpiecznonych i musisz składać RCA

    Tfu, chyba coś mi się pomieszało :)
    Masz jeszcze kogoś pod sobą na zlecenie/pracę że musisz opróc DRA coś
    wysyłać? I czemu nie możesz elektronicznie?

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-11-21 16:02:53
    Od: "Doktorynka" <b...@a...pl>

    t napisal (a):
    > Tfu, chyba coś mi się pomieszało :)
    Masz jeszcze kogoś pod sobą na zlecenie/pracę że musisz opróc DRA coś
    wysyłać? I czemu nie możesz elektronicznie?

    No, chciales jakiegos sprawozdania, to masz ;)))
    Zrozumialam, ze jak nie zatrudniam nikogo, to niestety musze skladac
    wszystko w formie papierowej.
    Powiedzieli tez, ze oprocz deklaracji, trzeba skladac dokumenty
    rozliczeniowe, tj. raporty ze skladek. RCA, RZA (ew. RCA, bo na razie nie
    mam swiadczen).

    A program Platnik i tak jest durny, bo pozwala zapisywac tylko na
    dyskietkach. A ja mam rozwalona mainboard i chodzi mi tylko USBek.
    :(

  • 5. Data: 2006-11-21 16:17:59
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 21-11-2006 o 17:02:53 Doktorynka <b...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > No, chciales jakiegos sprawozdania, to masz ;)))
    > Zrozumialam, ze jak nie zatrudniam nikogo, to niestety musze skladac

    Hmm ciekawe ale możliwe :) Muszę więc sprawdzić

    > Powiedzieli tez, ze oprocz deklaracji, trzeba skladac dokumenty
    > rozliczeniowe, tj. raporty ze skladek. RCA, RZA (ew. RCA, bo na razie nie
    > mam swiadczen).

    Jeśli nie masz nikogo ubezpieczonego to wystarczy przecież DRA?
    Jest tam sekcja do wypełnianie jeslipłacisz tylko za siebie i chyba nic
    więcej
    już nie potrzeba>

    > A program Platnik i tak jest durny, bo pozwala zapisywac tylko na
    > dyskietkach. A ja mam rozwalona mainboard i chodzi mi tylko USBek.
    > :(

    Ano, z tymi dyskietkami to niech ich szlag

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2006-11-21 16:45:30
    Od: "Doktorynka" <b...@a...pl>

    Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    >Hmm ciekawe ale możliwe :) Muszę więc sprawdzić

    Tj. powiedzieli, ze jak ktos zatrudnia ponizej 5 osob albo wcale, to nie dla
    niego przesyl elektroniczny.

    >Jeśli nie masz nikogo ubezpieczonego to wystarczy przecież DRA?

    Yes. DRA wystarczy, POD WARUNKIEM ze sie nie pomylisz w pierwszym komplecie.
    czyli za pierwszy miesiac DG, wyglada na to, ze i tak musze zlozyc. A ze
    malo prawdop., ze sie nie rabne za 1. razem :))))

  • 7. Data: 2006-11-21 18:17:47
    Od: piotrek <p...@r...net.pl>

    Doktorynka wrote:

    > A program Platnik i tak jest durny, bo pozwala zapisywac tylko na
    > dyskietkach. A ja mam rozwalona mainboard i chodzi mi tylko USBek.
    > :(

    Możesz sobie zapisywać na czym chcesz.
    Pen drive a nawet katalog na dysku możesz zamapowac jako dysk a:

    Po szcegóły zapraszam na priv.

    P.

  • 8. Data: 2006-11-21 18:25:25
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 21-11-2006 o 19:17:47 piotrek <p...@r...net.pl> napisał(a):

    > Możesz sobie zapisywać na czym chcesz.
    > Pen drive a nawet katalog na dysku możesz zamapowac jako dysk a:

    Jasne, ale jest pytanie: dlaczego program za x mln zł nie ma takije
    funckji wbudowanej?
    Przecież to jest trik a nie feature

  • 9. Data: 2006-11-21 18:36:44
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Doktorynka wrote:

    > Tj. powiedzieli, ze jak ktos zatrudnia ponizej 5 osob albo wcale, to
    > nie dla niego przesyl elektroniczny.

    Lepiej zapomnij wszystko z tego szkolenia :-)

  • 10. Data: 2006-11-21 18:37:38
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Tue, 21 Nov 2006 19:25:25 +0100, t napisał(a):

    > Jasne, ale jest pytanie: dlaczego program za x mln zł nie ma takije
    > funckji wbudowanej?
    > Przecież to jest trik a nie feature

    Zwykła komenda *subst* wystarcza do tego.
    Nie mniej przy odnowieniu certyfikatu bez dyskietki się nie obejdzie.

    Jestem ciekawe czy Prokom jest na zaawansowanym etapie w związku
    z "Vista Ready" :)