  • 1. Data: 2006-11-21 13:15:47
    Temat: Zwrot Vatu
    Od: Sebek <s...@s...pl>

    Witam,

    kilka mcy temu założyłem sc z ryczałtem jako formą opodatkowania.
    Nie szło tak jakbym sobie tego życzył, firma nie miała żadnych
    przychodów, tylko koszty (ok. 5000 zł i ok. 1000 zł Vatu).
    Teraz firmę zamykam, i pomyślałem że ten Vat, to w sumie miłoby było
    gdybym mógł odzyskać, ale pani w US stwierdziła, że jak nie było
    przychodów to nie mogę wystąpić o zwrot Vatu.
    Czy to jest prawda? A jeśli tak, to czy wystarczy że sprzedam cokolwiek
    przez firmę i już będę wystąpić o zwrot VAT?
    Gdzie mogę o tym przeczytać?

    Pozdrawiam
    Sebek