  • 1. Data: 2005-03-13 22:09:12
    Temat: Dochodowy od osob nie prowdzacych DG - pytanie
    Od: "eldorado" <e...@s...pl>

    Szanowni Panstwo,

    Na poczatku chcialbym przeprosic za SPAM, ale nie zauwazylem ze mam zle
    ustawiony czytnik. Z groy przepraszam i
    bardzo prosze o pomoc w nastepujacej kwestii:

    I. Jestem niepelnosprawny z I gr. inw. i chcialbym na swojej stronie
    internetowej, ktora jest czesto odwiedzana umieszczac reklamy
    zainteresowanych osob. Czy za to, ze w ten sposob chce dorobic do renty,
    musze odprowadzic podatek dochodowy (nie prowadze dzialalnosci gosp)? Jesli
    tak to w jakiej % wysokosci od mojego "dochodu"?

    II. Drugie pytanie wiaze sie z moja pasja, a mianowicie z tworzeniem stron
    internetowych:
    Jesli zrobie dla firmy strone www w oparciu o umowe o dzielo to, czy ja
    odprowadzam podatek do urzedu skarbowego, czy zamawiajacy? W jakiej
    wysokosci?

    III. Jesli sprzedaje opakowania tekturowe do transportu malych zwierzat
    domowych i z tego tytulu mam zysk, to w jakiej wysokosci musze odprowadzic
    podatek dochodowy do urzedu skarbowego (w % od zarobku)?

    Bardzo przepraszam za wmieszanie kilku watkow, ale jest to dla mnie bardzo
    wazne.

    Pozdrawiam
    Lukasz

  • 2. Data: 2005-03-13 22:43:27
    Temat: Re: Dochodowy od osob nie prowdzacych DG - pytanie
    Od: "Ryszard G" <rysXgar@.wp.pl>

    Użytkownik "eldorado" <e...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Szanowni Panstwo,
    > Na poczatku chcialbym przeprosic za SPAM, ale nie zauwazylem ze mam zle
    > ustawiony czytnik. Z groy przepraszam i

    Witaj Łukaszu,
    nie ma za co, ale prościej w outlooku wykonać
    "wiadomość/anuluj wiadomosć"
    Ryszard