  • 11. Data: 2004-05-12 14:55:56
    Temat: Re: Dofinansowanie z PFRON-u i VAT
    Od: "radzio2" <d...@W...pl>

    > Zestaw komputerowy razem z oprogramowaniem wpisuje się jako środek trwały.

    Zgodze sie, ale chyba tylko oprogramowanie OEM

  • 12. Data: 2004-05-12 16:11:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello radzio2,

    > Zgodze sie, ale chyba tylko oprogramowanie OEM

    Oprogramowanie konieczne do uruchomienia komputera. Tak było kiedyś -
    czy nadal aktualne - ciężko powiedzieć.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 13. Data: 2004-05-25 08:29:11
    Od: "Radzio" <a...@W...pl>

    > Prowadzę jednoosobową działalnośc gospodarczą (KPiR, VAT). Kilka dni
    > temu podpisałem umowę z PFRON-em na dofinansowanie kosztów stanowiska
    > telepracy dla osoby niepełnosprawnej.
    [ciach]

    Dziekuje bardzo za wszystkie odpowiedzi.
    Rozjasnilo sie w glowie:)

    Pozdrawiam,
    Radzio

    --