  • 1. Data: 2004-05-03 12:19:35
    Temat: gdzie zgłosić to oszystwo???
    Od: "miskatata" <m...@o...pl>

    Witam, podjechałem dziś sobie kupić bilet na mecz II ligi Ruch - ŁKS. Zawsze
    bilety były drukowane na poczekaniu w kasie, zawierały miejscówkę, cenę, kod
    kreskowy itd, wchodziło się przez elektroniczną bramkę po włożeniu biletu do
    czytnika... Dziś kupuję, a tu zero drukarki, komputera, otrzymuję bilet jak
    kilka lat temu (zwykły na targanie) z napisem JESIEŃ 2000, cena 15 zł (choć
    bilety na Ruch na dolną trybunę kosztują 16 zł - i tyleż płaciłem). Na dole
    mała pieczątka ŁKS Łodź. Na odwrocie mało widoczna pieczątka "cena 16 zł w
    tym 7% vat". Bilet posiada miejscówkę (rząd, krzesło), nie posiada natomiast
    jakiegokolwiek numeru!.
    Teraz tak: kogo prezes Rogala chce tym razem oszukać:
    - po pierwsze Urząd Skarbowy - nikt nie udowodni prezesowi ile biletów
    sprzedał gdyż są one "niepoliczalne", więc podatek można odprowadzić od
    powiedzmy 2000 biletów a nie od 5000 tys, prawda? Przecież kołowrotki można
    ominąć, cofnąć, prawda Panie Rogala?
    - po drugie Klub Kibica - od kilku tygodni do ceny biletu dołożono 1zł na
    Klub Kibica... Z tym będzie analogicznie jak z wałkiem Urzędu Skarbowego.

    Pan prezes się nie boi - w Skarbowym ma swoich ludzi, więc wszystko da się
    załatwić, w Klubie Kibica jest także kilku "swoich" prezesa, ale tylko
    kilku.

    Dołożę wszelkich starań by sprawę jakkolwiek nagłośnić i proszę, aby kto
    może, kto jest temu władny poinformował odpowiednie służby, źródła, by
    cokolwiek zrobić z chorzowską władzą totalitarną, której nie sposób obalić
    od lat paru. To jest skandal, przes Rogalę Niebiescy niedługo skończą jak
    Stal Mielec...

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-05-04 22:36:33
    Temat: Re: gdzie zgłosić to oszystwo???
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "miskatata" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, podjechałem dziś sobie kupić bilet na mecz II ligi Ruch - ŁKS.
    Zawsze

    Wziąłeś udział: ?
    http://sport.onet.pl/1020297,278,221592,wia,913331,d
    yscyplina.html