  • 1. Data: 2004-05-03 13:04:17
    Temat: Zwrot opakowań kaucjonowanych
    Od: "Tomek" <w...@w...pl>

    Czy ktoś może mi powiedzieś jak wygląda sprawa zwrotu opakowań
    kaucjonowanych w sytuacji gdy firma produkująca wodę mineralną dostarczała
    ją do siedziby kupującego własnym transportem?

    Umowa była podpisana(czy tzn. zawarta?) w
    siedzibie kupującego. Towar odbierany był w siedzibie kupującego, faktury
    vat podpisywane były w siedzibie kupującego. Na fakt VAT znajduje się
    adnotacja: Odbiorca zobowiązany jest do rozładunku towaru i zładunku
    opakowań we własnym zakresie. O dostarczaniu pustych opakowań do siedziby
    sprzedającego na koszt kupującego nie ma mowy.
    Firma która która mi wodę przywiozła zmusza mnie
    bym dostarczył jej puste opakowania na własny koszt.
    Wszelkie sugestie bardzo potrzebne.

    Z góry dziękuję