  • 1. Data: 2009-02-26 12:59:58
    Temat: Duplikat faktury za 15 PLN :)
    Od: "JB" <j...@o...eu>

    Witam,

    Właśnie się dowiedziałem, że wystawienie duplikatu faktury nie wchodzi w cenę
    samej sprzedawanej usługi, ale stanowi dodatkową usługę za 15 PLN.
    Oczywiście oryginał dokumentu do mnie droga mailową nie dotarł.
    Nie wiem z kogo winy, ale w takim momencie to chyba pozostaje zawiadomienie do
    właściwego US ?
    Co o tym myślicie ?

    Pozdrowienia
    JB
    PS. Operator w pomaranczach :)

  • 2. Data: 2009-02-26 13:07:59
    Temat: Re: Duplikat faktury za 15 PLN :)
    Od: <s...@a...pl>

> [...]
    > Oczywiście oryginał dokumentu do mnie droga mailową nie dotarł.
    > Nie wiem z kogo winy, ale w takim momencie to chyba pozostaje zawiadomienie do

    Sprawdż w cenniku czy 15zł jest za wystawienie czy za *wysłanie*. Mam wrazenie
    że to drugie. Choć w rozmowach z konsultantem zazwyczaj się usłyszy, że za
    wystawienie.

  • 3. Data: 2009-02-26 15:24:53
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 26 Feb 2009 13:59:58 +0100, JB napisał(a):

    > PS. Operator w pomaranczach :)

    Przez kogo pomarańczka dostarcza faktury?

    Do mnie (Era) nie dotarła po raz pierwszy faktura - styczniowa. Ale jak
    zobaczyłem na lutowej blaszkę inpostu, to wszystko stało się jasne. Na
    szczęście według mojego cennika jednorazowy duplikat jest bezpłatny.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2009-02-26 15:47:46
    Od: "Anax WRC" <h...@i...pl>

    Użytkownik "JB" <j...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > samej sprzedawanej usługi, ale stanowi dodatkową usługę za 15 PLN.
    > Oczywiście oryginał dokumentu do mnie droga mailową nie dotarł.

    a oni wysylaja drohga mailowa czy udostepniaja na orange online. Moze jak
    sie tam zalogujesz to i faktura w platnosciach sie znajdzie...
    pzdr
    Anax

  • 5. Data: 2009-02-26 16:11:13
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-02-26, Anax WRC <h...@i...pl> wrote:

    [...]

    > a oni wysylaja drohga mailowa czy udostepniaja na orange online. Moze jak
    > sie tam zalogujesz to i faktura w platnosciach sie znajdzie...
    > pzdr

    Jak ją chce zaKUPować to takiej drukowanej samodzielnie nie może.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2009-02-26 16:31:35
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Wojciech Bancer wrote:

    > Jak ją chce zaKUPować to takiej drukowanej samodzielnie nie może.

    A ściślej mówiąc nie odliczy VAT-u. Bo z nie odliczeniem KUP to już bym
    dyskutował.

    Piotrek

  • 7. Data: 2009-02-26 16:52:28
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 26 Feb 2009 16:47:46 +0100, Anax WRC napisał(a):

    > a oni wysylaja drohga mailowa czy udostepniaja na orange online. Moze jak
    > sie tam zalogujesz to i faktura w platnosciach sie znajdzie...

    A nie ma na takiej fakturze wielkiego napisu "TO NIE JEST DOKUMENT
    KSIĘGOWY" czy jakoś podobnie? Era dodaje takie ozdobniki ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2009-02-26 16:55:02
    Od: "Anax WRC" <h...@i...pl>

    > On 2009-02-26, Anax WRC <h...@i...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Jak ją chce zaKUPować to takiej drukowanej samodzielnie nie może.

    ooo a od kiedy? a jesli dostanie poczta dokladnie identyczna jak ta, ktora
    wydrukuje? tez bez podpisow... no identyczna...
    kto sprawdzi czy ja dostal poczta czy wydrukowal?
    Czy moze wszedl jakis przepis, ktory mowi ze musi byc podpis?

    pzdr
    Anax

  • 9. Data: 2009-02-26 17:05:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Anax WRC pisze:
> [...]
    > kto sprawdzi czy ja dostal poczta czy wydrukowal?
    > Czy moze wszedl jakis przepis, ktory mowi ze musi byc podpis?

    Podpisu być nie musi, ale jest przepis, że fakturą jest dokument
    wystawiony przez wystawcę, a nie nabywcę. Zresztą to jest oczywiste:
    jeśli dostanie pocztą oryginał, a wcześniej go sobie wydrukował, to
    jeden z nich musi być fałszywy. Chyba nietrudno zgadnąć który.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2009-02-26 17:39:18
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-02-26, Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> wrote:

    [...]

    > A ściślej mówiąc nie odliczy VAT-u. Bo z nie odliczeniem KUP to już bym
    > dyskutował.

    Racja. Mój bład. :-)

    --
    Wojciech Bańcer