  • 1. Data: 2004-12-09 12:46:19
    Temat: Dylemat podatkowy - pilne - kto pomoże ?
    Od: "Dark75" <d...@o...pl>

    Cześć,

    Mam pytanie:

    Czy dla małzonków z których jedno jest z dochodami w połowie 2 progu, a
    drugie jest w 3 grupie (przy wspólnym rozliczeniu nadal są w 3 grupie)
    bardziej opłaca sie rozliczyć razem czy osobno?

    Czy w tej sytuacji bardziej sie opłaca aby podatnik z 3 grupy dostał premię
    na siebie czy lepiej w relacji 50/50 ze zleceniem na żonę (takie zlecenie
    nie wpłynie na zmianę grupy żony? Rozliczać się wtedy osobno czy razem?

    Trochę się juz zapętliłem, teraz mam mętlik i nic już nie wiem ?

    Dzieki z góry za pomoc

    Syz

  • 2. Data: 2004-12-09 13:26:34
    Temat: Re: Dylemat podatkowy - pilne - kto pomoże ?