  • 1. Data: 2010-10-13 10:59:45
    Temat: Działalność gospodarcza - co miesięczne opłaty
    Od: Mane <m...@g...pl>

    Dysponuje ktoś może jakimś kalkulatorem który przy podaniu kwoty netto
    wystawianej faktury policzy mi wszystkie opłaty. Chodzi mi o coś
    takiego jak np. kalkulator płac na stronie money.pl

    Ewentualnie może ktoś ma namiar na jakiś "skrócony" opis jak samemu
    sobie policzyć te opłaty

  • 2. Data: 2010-10-13 11:03:39
    Od: <s...@a...pl>

    > Dysponuje ktoś może jakimś kalkulatorem który przy podaniu kwoty netto
    > wystawianej faktury policzy mi wszystkie opłaty. Chodzi mi o coś
    > takiego jak np. kalkulator płac na stronie money.pl

    Masz taki w swoim systemie. Nazywa się kalulator.

    > Ewentualnie może ktoś ma namiar na jakiś "skrócony" opis jak samemu sobie
    > policzyć te opłaty

    1. Bierzesz kwotę netto z pierwszej faktury i ją wpisujesz.
    2. klikasz "+",
    3. Bierzesz kwotę netto z drugiej faktury i ją wpisujesz.
    4. klikasz "+",
    n. Bierzesz kwotę netto z ostatniej faktury i ją wpisujesz, o czym naciskasz
    "=".

    To będzie wartość wszytskich Twoich opłat netto. Jak chcesz wiedzieć, ile kasy
    masz szykować, policz w ten sam sposób wartości brutto.

  • 3. Data: 2010-10-13 11:05:04
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    W dniu 13.10.2010 12:59, Mane pisze:
> [...]
    > takiego jak np. kalkulator płac na stronie money.pl
    >
    > Ewentualnie może ktoś ma namiar na jakiś "skrócony" opis jak samemu

    Jakie "opłaty" ??
    Chodzi o VAT ? Nie wiem jaka stawka (i co Donald ostatecznie wyszykuje)
    Chodzi o PIT ? Nie wiem jaka stawka (i co Donald ostatecznie wyszykuje)
    Chodzi o ZUS ? Tego się nie płaci od faktury

    Więc albo sprecyzujesz, albo `google w dłoń`

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2010-10-13 11:17:26
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-10-13 13:05, Tomek pisze:

> [...]
    > Chodzi o PIT ? Nie wiem jaka stawka (i co Donald ostatecznie wyszykuje)
    > Chodzi o ZUS ? Tego się nie płaci od faktury

    Hmm, a PIT się płaci? ;)

    --
    spp

  • 5. Data: 2010-10-13 11:21:15
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    W dniu 13.10.2010 13:17, spp pisze:

    > Hmm, a PIT się płaci? ;)

    A coś się ostatnio zmieniło ?

    --
    Tomek

  • 6. Data: 2010-10-13 11:21:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    przy tak precyzyjnym pytaniu to chyba tylko tu: www.wrozki.biz

  • 7. Data: 2010-10-13 11:30:02
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-10-13 13:21, Tomek pisze:

    > A coś się ostatnio zmieniło ?

    Nic. :)

    --
    spp

  • 8. Data: 2010-10-13 11:38:05
    Od: Mane <m...@g...pl>

    W dniu 2010-10-13 13:21, witek pisze:

    > przy tak precyzyjnym pytaniu to chyba tylko tu: www.wrozki.biz

    W takim razie co jeszcze musi być określone, zeby obyło się bez wróżki?

  • 9. Data: 2010-10-13 11:55:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-13 13:38, Mane pisze:

    > W takim razie co jeszcze musi być określone, zeby obyło się bez wróżki?

    Właściwie to nic, ponieważ odpowiedź na Twoje pytanie jest: nie ma
    takiego kalkulatora w necie.

    Musisz liczyć ręcznie:

    1. Policz kwoty netto faktur
    2. Od nich odejmij koszty uzyskania przychodu
    3. Następnie oblicz podatek (liniowo, albo według skali), uwzględniając
    zmniejszenie podatku o część składki zdrowotnej
    4. To, co wyjdzie, to Twój zysk netto, pomniejsz go o około 30zł
    nieodliczalnej składki zdrowotnej - reszta jest dla Ciebie.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2010-10-13 11:58:43
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-10-13 13:55, Liwiusz pisze:

    > Właściwie to nic, ponieważ odpowiedź na Twoje pytanie jest: nie ma
    > takiego kalkulatora w necie.

    Jak to nie?
    Dużo z nich ma kpir w nazwie. ;)

    --