  • 1. Data: 2006-06-05 11:12:58
    Temat: Ekwiwalent - śmierć dziadka pracownika
    Od: Piotr Stępniewski <p...@g...com>

    Witam!
    Pracownikowi zmarł dziadek. Przysługuje Mu z tego tytułu jednodniowy
    urlop okolicznościowy. Dodatkowo słyszałem, że pracownik z tytułu
    śmierci osoby bliskiej może otrzymać jednorazowy ekwiwalent finansowy,
    jeśli dostarczy do pracodawcy akt zgonu dziadka. Zakładamy oczywiście,
    iż pracownik zatrudniony jest na umowę stałą (pełny etat).

    Dziękuję za wszelkie odpowiedzi i ewentualne wskazówki, gdzie szukać
    jakiś informacji w tej sprawie.

    Pozdrawiam!
    Piotr.

  • 2. Data: 2006-06-05 12:26:25
    Temat: Re: Ekwiwalent - śmierć dziadka pracownika
    Od: Anna Watza <w...@d...pl>

    Piotr Stępniewski napisał(a):
> [...]
    > jeśli dostarczy do pracodawcy akt zgonu dziadka. Zakładamy oczywiście,
    > iż pracownik zatrudniony jest na umowę stałą (pełny etat).

    To w końcu pracownikowi, czy Tobie (crosspost, w różnym wydaniu na
    różnych grupach...).
    Rozdwojenia jaźni nie zakładam...

    Anna Watza

  • 3. Data: 2006-06-05 12:47:51
    Od: Piotr Stępniewski <p...@g...com>

    Anna Watza wrote:
    > To w końcu pracownikowi, czy Tobie (crosspost, w różnym wydaniu na
    > różnych grupach...).
    > Rozdwojenia jaźni nie zakładam...
    > Anna Watza

    A jaka jest różnica? Pracownik, to pracownik. Ja też nim jestem.
    A dak konkretnie, to sprawa mnie dotyczy. Niestety.

  • 4. Data: 2006-06-05 15:27:45
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Piotr Stępniewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]

    Dostaniesz po prostu wynagrodzenie za ten 1 dzień, tak jakbyś był w pracy.

  • 5. Data: 2006-06-05 15:56:52
    Od: Piotr Stępniewski <p...@g...com>

    Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Piotr Stępniewski" <p...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:e6198g$go7$1@host-14.zepter.com...
    >
    > Dostaniesz po prostu wynagrodzenie za ten 1 dzień, tak jakbyś był w pracy.

    :) Dzięki. Czyli wprowadzono mnie w błąd.

  • 6. Data: 2006-06-05 21:38:22
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Piotr Stępniewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > :) Dzięki. Czyli wprowadzono mnie w błąd.

    Niekoniecznie.
    Może wprowadzający myślał o jakimś grupowym ubezpieczeniu.
    Ale to już dość indywidualna sprawa danego zakładu.

  • 7. Data: 2006-06-06 09:33:25
    Od: Piotr Stępniewski <p...@g...com>

    Cavallino wrote:

> [...]
    > Może wprowadzający myślał o jakimś grupowym ubezpieczeniu.
    > Ale to już dość indywidualna sprawa danego zakładu.

    Być może. Znajoma pracowała w PKO S.A. Twierdzi, że składając akt zgonu
    swojego dziadka, otrzymała poza dniem wolnym także pieniążki. Niestety,
    od kilku lat już nie pracuje, więc nie ma się nawet jak dowiedzieć.

  • 8. Data: 2006-06-06 21:14:20
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Piotr Stępniewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Być może. Znajoma pracowała w PKO S.A.

    Czyli duża firma.
    Takie często mają niezłe grupowe ubezpieczenia.