  • 1. Data: 2006-06-04 17:59:22
    Temat: VAT ID
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Probowalem zanabyc sobie mapy do PDA.
    Sklepik jako jeden z parametrow kupujacego uzywa VAT ID.
    W helpie maja, ze mozna sobie sprawdzic swoj VAT ID na stronie
    http://europa.eu.int/comm/taxation_customs/vies/en/v
    ieshome.htm
    Z objasnien zrozumialem, ze to jest po prostu nasz NIP.
    Wklepalem swoj NIP i dowiedzialem sie, ze "No, invalid VAT number"...
    Hmmm...
    Pytanie: czy toto sprawdza tylko nasze NIPy zgloszone jako miedzynarodowe
    (PL+NIP)?
    Moze mam cos nie tak z NIPem?
    Probowal ktos na tej stronie sprawdzac swoj NIP? Z jakim skutkiem?

    --
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2006-06-04 18:05:27
    Temat: Re: VAT ID
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Slawek Kos wrote:
    > Pytanie: czy toto sprawdza tylko nasze NIPy zgloszone jako
    > miedzynarodowe (PL+NIP)?

    Tak.
    Wtedy jest:
    "Yes, valid VAT number "

  • 3. Data: 2006-06-04 18:48:53
    Od: kero <a...@s...int>

    Slawek Kos wrote:
> [...]
    > (PL+NIP)?
    > Moze mam cos nie tak z NIPem?
    > Probowal ktos na tej stronie sprawdzac swoj NIP? Z jakim skutkiem?

    to dotyczy tylko firm

    --
    kero /at/ gazeta /./ pl
    EPGD;GDN;Gdansk,PL

  • 4. Data: 2006-06-05 18:26:44
    Temat: Re: VAT ID [OT]
    Od: "RaNo" <s...@w...ranosoft.net>

> [...]
    > Z objasnien zrozumialem, ze to jest po prostu nasz NIP.
    > Wklepalem swoj NIP i dowiedzialem sie, ze "No, invalid VAT number"...

    Nie wiem jak to jest teraz, ale gdy Polska wchodziła do UE, to należało
    wypełnić specjalny formularz o NIP europejski. Dopiero po otrzymaniu takiego
    NIP-u znajdzie on się w tej bazie. Tak, masz rację - wygląda on tak samo jak
    nasz polski NIP, tyle że ma dodane "PL" na początku (dla Polski).

    --
    Radoslaw Nowak, RNS::
    www.ranosoft.net/palm

  • 5. Data: 2006-06-07 21:26:35
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW>

    On Sunday 04 of June 2006 19:59 Slawek Kos wrote:
    > Pytanie: czy toto sprawdza tylko nasze NIPy zgloszone jako miedzynarodowe
    > (PL+NIP)?

    VAT UE musi byc zgloszony na specjalnym swistku do UE (oczywiscie moglby
    przeciez sami to zrobic, ale tu Bolanda jest). Wiec jesli tego nie zrobiles
    to nie masz VAT UE. Wpisywanie swojego nipu (firmy) czy dodawanie PL z
    przodu nie zadziala

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin