  • 1. Data: 2006-02-23 14:04:57
    Temat: F.VAT dla osoby nieprowadzącej DG
    Od: Tarcamion <t...@t...pl>

    Czy można wystawić F-VAT dla osoby NIEPROWADZĄCEJ działalności gospodarczej?
    Jeśli tak, to po co jest PARAGON?
    --
    Pozdrowienia, Maciek

  • 2. Data: 2006-02-23 14:20:11
    Temat: Re: F.VAT dla osoby nieprowadzącej DG
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Tarcamion" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Czy można wystawić F-VAT dla osoby NIEPROWADZĄCEJ działalności gospodarczej?
    tak

    > Jeśli tak, to po co jest PARAGON?

    paragon wtedy jest po to, aby go podpiąć pod kopie faktury :-)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-02-23 14:26:05
    Od: Tarcamion <t...@t...pl>

    > paragon wtedy jest po to, aby go podpiąć pod kopie faktury :-)

    Odpowiedź satysfakcjonująca! ROTFL

    --
    Pozdrowienia, Maciek

  • 4. Data: 2006-02-23 14:40:12
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Tarcamion" <t...@t...pl> napisał w
    wiadomości news:dtkgll$k4q$1@inews.gazeta.pl...

    > OdpowiedĽ satysfakcjonuj?ca! ROTFL

    To ma byc ironia?

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 5. Data: 2006-02-23 14:44:10
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Tarcamion" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Odpowiedź satysfakcjonująca! ROTFL

    to teraz zadam Ci zagadke - jest ulga budowlana, aby z niej korzystac trzeba
    mieć udokumentowane wydatki fakturami vat - czy to znaczy, że kazdy budujący sie
    aby otrzymywac faktury musi zakładać DG?

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2006-02-23 17:09:50
    Od: Tarcamion <t...@t...pl>

    gasper napisał(a):
> [...]
    > trzeba mieć udokumentowane wydatki fakturami vat - czy to znaczy, że
    > kazdy budujący sie aby otrzymywac faktury musi zakładać DG?

    Ale do czego pijesz? Że mnie rozbawiło to o podpięciu do FV? Ech...

    --
    Pozdrowienia, Maciek

  • 7. Data: 2006-02-23 20:07:27
    Od: "Langi" <l...@...pl>

    > to teraz zadam Ci zagadke - jest ulga budowlana, aby z niej korzystac
    > trzeba mieć udokumentowane wydatki fakturami vat - czy to znaczy, że kazdy
    > budujący sie aby otrzymywac faktury musi zakładać DG?

    nie bo ten co te materialy sprzedaje podpina paragon pod kopie faktury, dla
    Ciebie jest oryginal, pozdrawiam

  • 8. Data: 2006-02-23 21:50:01
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Langi" <l...@...pl> napisał w wiadomości

    > nie bo ten co te materialy sprzedaje podpina paragon pod kopie faktury, dla
    > Ciebie jest oryginal, pozdrawiam
    ROTFL - przecież ja o tym wiem, tylko pytający negował sens wystawiania faktury
    osobie fizycznej