  • 1. Data: 2006-03-05 09:34:11
    Temat: FV bez podpisu
    Od: "Marek" <m...@g...pl>

    Witam.
    Mam takie pytanie, moze ktos na tej grupie mi pomoze.

    Jesli mam umowe z klientem na dostarczanie FV bez jego podpisu na czas nie
    okreslony, czy w wypadku wystawienia korekty do ww faktury klient musi mi ja
    mimo to podpisac?. Dodam ze sa to faktury za usługi Telekomunikacyjne.
    Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.

  • 2. Data: 2006-03-05 20:38:47
    Temat: Re: FV bez podpisu
    Od: "Andżelika" <a...@c...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ja mimo to podpisac?. Dodam ze sa to faktury za usługi Telekomunikacyjne.

    korektę musi podpisać

  • 3. Data: 2006-03-06 12:32:00
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Andżelika" <a...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > korektę musi podpisać

    A jeżeli nie podpisze?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2006-03-06 14:21:46
    Od: "jacenty \(R\)" <www(at)goldap.net>

    > korektę musi podpisać

    Wg mnie nie musi, bo NIE ma obowiązku podpisywania faktur. Podpisuje się
    tylko po to, żeby mieć dowód że odbiorca ją otrzymał.

    --
    jacenty
    www.goldap.info

  • 5. Data: 2006-03-06 14:27:19
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 06.03.2006 jacenty (R) <www> napisał/a:

    > Wg mnie nie musi, bo NIE ma obowiązku podpisywania faktur. Podpisuje się
    > tylko po to, żeby mieć dowód że odbiorca ją otrzymał.

    Dokładnie. Można wysłać poleconym i szlus.

    Ale TPSA nie wysyła poleconym ani nie chce podpisu. :)
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 6. Data: 2006-03-06 15:53:19
    Od: "seba" <g...@o...pl>

    I zgadzam sie w pelni,nie ma obowiazku podpisywania faktur

    Seba

  • 7. Data: 2006-03-06 23:41:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 6 Mar 2006, it was written:

    > Wg mnie nie musi, bo NIE ma obowiązku podpisywania faktur. Podpisuje się
    > tylko po to, żeby mieć dowód że odbiorca ją otrzymał.

    I o tym podpisie (odbiorcy) była mowa, nie o podpisie wystawcy.
    Pasuje ?
    Oczywiście za wyjątkiem przypadków kiedy wolno nie podpisać :]
    a mimo to obniżyć podatek.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 8. Data: 2006-03-07 06:42:14
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

> [...]
    > Pasuje ?
    > Oczywiście za wyjątkiem przypadków kiedy wolno nie podpisać :]

    Jakie to przypadki?

  • 9. Data: 2006-03-07 15:14:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 7 Mar 2006, Jan Werbiński wrote:

    > Jakie to przypadki?

    "wymienione w przepisach" ;)
    +++
    4. Sprzedawca jest obowiązany posiadać potwierdzenie odbioru faktury
    korygującej przez nabywcę; nie dotyczy to eksportu towarów, przypadków
    określonych w § 11 ust. 2 pkt 3, wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów
    oraz dostawy towarów, dla której miejsce opodatkowania znajduje się
    poza terytorium kraju.
    ---

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 10. Data: 2006-03-14 16:20:15
    Od: "MoJoRa" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    ja
    > mimo to podpisac?. Dodam ze sa to faktury za usługi Telekomunikacyjne.

    Może i nie musi, ale ty nie możesz sobie skorygować VATu do czasu kiedy nie
    dotrze do Ciebie potwierdzona kopia faktury korygującej.