  • 11. Data: 2006-03-15 16:10:34
    Temat: Re: FV bez podpisu
    Od: "jacenty \(R\)" <www(at)goldap.net>

    > Może i nie musi, ale ty nie możesz sobie skorygować VATu do czasu kiedy
    nie
    > dotrze do Ciebie potwierdzona kopia faktury korygującej.

    A ja uważam że moze skorygować. Ważne by miał potwierdzenie, ze kontrahent
    otrzymał tą korektę. Niekoniecznie musi to być podpis na tej korekcie.
    A że najczęsciej jest tym potwierdzerniem podpis... to juz po prostu wygoda
    :)

    --
    jacenty
    www.goldap.info.pl

  • 12. Data: 2006-03-15 17:06:35
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "jacenty (R)" <www(at)goldap.net> napisał w wiadomości
> [...]
    > otrzymał tą korektę. Niekoniecznie musi to być podpis na tej korekcie.
    > A że najczęsciej jest tym potwierdzerniem podpis... to juz po prostu

    Czy za usługi telekomunikacyjne można wystawiać korekty bez podpisu? Czy
    wymaga to specjalnej umowy, czy jest domyślne?
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/