  • 1. Data: 2007-02-11 16:19:33
    Temat: Faktura vat w euro
    Od: <g...@n...pl>

    Witam, czy mogę odliczyc vat naliczony przez kontrahenta niemieckiego na
    fakturze wystawionej w euro?

  • 2. Data: 2007-02-11 16:32:01
    Temat: Re: Faktura vat w euro
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Witam, czy mogę odliczyc vat naliczony przez kontrahenta niemieckiego
    > na fakturze wystawionej w euro?

    Podatek nakładany na terytorium innego państwa członkowskiego
    nie jest naliczonym w rozumieniu naszej ustawy (art 2 pkt 11)
    więc nie ma jak go odliczyć z takiej faktury.

  • 3. Data: 2007-02-11 17:15:13
    Od: <g...@n...pl>

    > Podatek nakładany na terytorium innego państwa członkowskiego
    > nie jest naliczonym w rozumieniu naszej ustawy (art 2 pkt 11)
    > więc nie ma jak go odliczyć z takiej faktury.

    Jak wiec prawidłowo rozliczyc taka fakturę/

  • 4. Data: 2007-02-11 21:58:07
    Od: "brzoskwiinia" <a...@N...alpha.net.pl>

    Użytkownik <g...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jak wiec prawidłowo rozliczyc taka fakturę/

    Brutto w koszty?no bo jak inaczej?
    pozdrawiam ania

  • 5. Data: 2007-02-12 08:20:20
    Od: <g...@n...pl>

    Użytkownik "brzoskwiinia" <a...@N...alpha.net.pl> napisał w
    wiadomości news:PjMzh.66063$Dx5.19544@fe10.news.easynews.com...

    > Użytkownik <g...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Brutto w koszty?no bo jak inaczej?
    > pozdrawiam ania

    Już rozumiem, dzieki za podpowiedzi! Pozdrawiam

  • 6. Data: 2007-02-13 12:16:08
    Od: "Piotr Stróżyna" <p...@s...pl>

    Sprecyzuj pytanie, aby ktoś mógł Ci precyzyjnie odpowiedzieć. Co rozumiesz
    przez "rozliczyć fakturę" ? Jak ja ująć w VAT-cie czy w dochodowym? Na co
    opiewa faktura i jaki jest status VAT-owy nabywcy?