  • 1. Data: 2007-02-11 15:36:28
    Temat: Zus i Hipoteka
    Od: "jufi" <j...@o...co.uk>

    Witam wszystkich!
    Zapewne nie jestem odosobnionym przypadkiem. Zus jakis czas temu
    wszedł mi na hipoteke domu za zaległe składki. Chcialabym teraz
    splacic te hipoteke! Czy moze ktos mi doradzic w jaki sposob sie
    zabrac do tego. Nie mam pojecia jak sie to zalatwia. Jednoczesnie
    wspomne ze przebywam za granica i chcialabym to jakos wirtualnie
    poprowadzic . Czy jest to mozliwe?Za 3 tygodnie wybieram sie do Polski
    i moze udaloby sie cos ruszyc! Za wszelkie sugestie bardzo dziekuje!
    Pozdrawiam Jufi