  • 1. Data: 2007-02-11 14:05:08
    Temat: faktura a koszty
    Od: d <n...@s...pl>

    Dzien dobry.
            Prowadze od niedawna firme i natrafilem na ,,nieszablonowy''
    przypadek.
    Zamowilem w sklepie internetowym 3 ksiazki, w tym jedna na potrzeby firmy.
    Sklep wystawi fakture na moja firme. Czy moglbym zaliczyc ta jedna pozycje
    w koszty a pozostale potraktowac jako prywatne?

            Mialbym zatem cos w stylu:

    Faktura nr X
    towar           cena
    ksiazka1                20
    ksiazka2                40
    ksiazka3                15
    Razem           75

            a do KPiR poszloby:

    Nr dokumentu    pozostale wydatki
    X               40

    Czy powinienem raczej zlozyc dwa osobne zamowienia (wtedy byloby to
    nieoplacalne, gdyz przy tej konfiguracji nie place kosztow przesylki)?

  • 2. Data: 2007-02-11 14:10:08
    Temat: Re: faktura a koszty
    Od: "Rafal..." <r...@i...arpa>

    Użytkownik "d" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Czy powinienem raczej zlozyc dwa osobne zamowienia (wtedy byloby to
    > nieoplacalne, gdyz przy tej konfiguracji nie place kosztow przesylki)?

    W KPiR wpisujesz wyliczoną odpowiednią kwotę, a na FV robisz adnotację
    która pozycja/pozycje jest/są kosztem i po problemie.

    --
    Rafał - Tarnów
    rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl

  • 3. Data: 2007-02-11 18:29:38
    Od: d <n...@s...pl>

    Rafal... wrote:

    > W KPiR wpisujesz wyliczoną odpowiednią kwotę, a na FV robisz adnotację
    > która pozycja/pozycje jest/są kosztem i po problemie.

    dzieki za informacje :)