  • 1. Data: 2004-09-15 11:22:34
    Temat: Homologacja do Trucka
    Od: "Sebas" <s...@p...fm>

    Witam
    Pytałem w moim urzedzie skarbowym i zycza sobie aby w dowodzie rej. byla
    ladownosc wieksza od wzoru Lisaka ale niezaleznie od tego ma byc swiadectwo
    homologacji ciezarowej bo inaczej nie bedzie mozna odpisac vatu z paliwa
    I tu rodzi sie wlasnie problem skad wziac homologacje ?
    Pozdrawiam
    Sebastian

  • 2. Data: 2004-09-15 12:27:52
    Temat: Re: Homologacja do Trucka
    Od: "pisarz" <q...@q...co>

    > I tu rodzi sie wlasnie problem skad wziac homologacje ?
    Jak go kupowałeś to trza było wziąć od sprzedawcy. Innego sposobu nie znam.
    Darek

  • 3. Data: 2004-09-15 12:38:27
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Sebas pisze:

> [...]
    > swiadectwo homologacji ciezarowej bo inaczej nie bedzie mozna odpisac vatu
    > z paliwa I tu rodzi sie wlasnie problem skad wziac homologacje ?

    Wiesz ... odpisac to mozna zawsze..
    do pierwszej kontroli...

    Nie widziale w ustawie wymogu, by samochod byl ciezarowy...
    ale kazdy odpowiada za siebie a to, comilepanie w US
    mowia niejest zrodlem prawa w RP.

    Boguslaw

    P.S. to co koledzy na grupach pisza TEZ nie jest.