  • 1. Data: 2004-02-05 16:06:16
    Temat: Ile w tym roku zaliczki od umowy o dzieło?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    19% czy 20%?
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 2. Data: 2004-02-05 16:50:12
    Temat: Re: Ile w tym roku zaliczki od umowy o dzieło?
    Od: sonia <a...@t...pl>

    > 19% czy 20%?

    w tym roku - 19%
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 3. Data: 2004-02-05 17:33:11
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > w tym roku - 19%
    > --

    19%
    sam dostalem bledna umowe z 20%, ale przelew przyszedl OK

    Jean

  • 4. Data: 2004-02-05 17:36:38
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <bvturi$hha$1@atlantis.news.tpi.pl>, Jean wrote:

    > 19%
    > sam dostalem bledna umowe z 20%, ale przelew przyszedl OK

    No właśnie, ja tez podpisałem z kimś (jako zleceniobiorca) umowę i
    potrąciliśmy 20%, nawet to już przelałem w przypływie gorliwości do US.
    Jestem ciekawy, co teraz zrobić? Rachunek, księgę i deklaracje mogę jeszcze
    poprawić, ale co z nadpłatą? ;)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 5. Data: 2004-02-05 19:23:32
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    > potrąciliśmy 20%, nawet to już przelałem w przypływie gorliwości do US.
    > Jestem ciekawy, co teraz zrobić? Rachunek, księgę i deklaracje mogę

    pomniejszyc nastepna wplate o nadplate?

  • 6. Data: 2004-02-05 19:26:21
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Samotnik napisał:

> [...]
    > Jestem ciekawy, co teraz zrobić? Rachunek, księgę i deklaracje mogę jeszcze

    Nadpłata to pieniadze zelceniobiorcy. Jak on nie marudzi to zostawic jak
    jest, wpisac do PIT8B na koniec roku jak było naprawdę, w rozliczeniu
    rocznym sie wyrówna.

    Chyba że zleceniobiorca ma o to pretensje, wtedy nalezy skorygować PIT-4
    - obowiazkowo z wyjasnieniem - i dopłacić zleceniobiorcy ten 1%
    nienaleznie pobranego podatku.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2004-02-05 19:48:01
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    >
    > Chyba że zleceniobiorca ma o to pretensje, wtedy nalezy skorygować PIT-4
    > - obowiazkowo z wyjasnieniem - i dopłacić zleceniobiorcy ten 1%

    ja rozumiem, ze nadplata poszla do US, ale pit-4 da sie poprawic, czyli z US
    bedzie OK
    a jesli chodzi o 1% to nalezy go oddac zleceniobiorcy