  • 1. Data: 2004-02-05 19:55:44
    Temat: pieniadze
    Od: "adam" <a...@w...pl>

    czy moglby mi ktos powiedziec czy moge swoje wlasne pieniadze trzymane w
    "skarpecie" np 100 tys pln wplacic na konto firmy ktorej jestem wlascicielem
    ?

    pozdrawiam

    adam

  • 2. Data: 2004-02-05 20:07:02
    Temat: Re: pieniadze
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik adam napisał:

    > czy moglby mi ktos powiedziec czy moge swoje wlasne pieniadze trzymane w
    > "skarpecie" np 100 tys pln wplacic na konto firmy ktorej jestem wlascicielem
    > ?

    Tak. Nie. Byc może.
    Przy tej ilości danych każda z tych odpowiedzi ma szanse byc prawdziwą :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-02-05 20:58:38
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik KrzysiekPP napisał:

    > Najlepiej niech wplaci na moje konto ;-) Problem zniknie ...

    Hej, ja byłam pierwsza!!!

    Maddy ;-)

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-02-05 21:01:03
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Tak. Nie. Byc może.
    > Przy tej ilo?ci danych każda z tych odpowiedzi ma szanse byc prawdziw? :-)

    Najlepiej niech wplaci na moje konto ;-) Problem zniknie ...
    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2004-02-05 22:07:59
    Od: "Jacek" <p...@c...cy>

    Nieustraszony(a) niczym Maddy napisał(a):
    > Hej, ja byłam pierwsza!!!

    Chcesz być posądzona o pranie ?
    Przy tej kwocie będziesz już figurowała w odpowiedniej kartotece.
    a i podatek od darowizny może Cię dopaść-:))

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!
    Adres zakodowany w ROT-13

  • 6. Data: 2004-02-06 06:39:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 5 Feb 2004, adam wrote:

    >+ czy moglby mi ktos powiedziec czy moge swoje wlasne pieniadze trzymane
    >+ w "skarpecie" np 100 tys pln wplacic na konto firmy ktorej jestem
    >+ wlascicielem ?

    Och, na początek nie wiemy właścicielem JAKIEJ firmy jesteś:
    w końcu (w odróżnieniu od PROWADZENIA) to być właścicielem
    np. sp. z o.o. czy S.A. można bez problemu, wystarczy tylko
    stosowną sumę ze skarpety wyciągnąc ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)