  • 1. Data: 2004-07-06 19:17:28
    Temat: Ile zabierze mi państwo?
    Od: "Mario73" <r...@o...pl.WYTNIJ.TO>

    Cześć,

    Zamierzam uruchomić działalność gospodarczą ---> firma przewozowa (usługi na
    zlecenie dużej firmy). Zastanawiam się ile tak naprawdę zostanie mi "na
    czysto". Po odliczeniu kosztów związanych z paliwem, urzymaniem samochodu,
    ubezpieczeniami AC, OC, OC przewoźnika i innymi sprawami wychodzi mi że
    zostaje jakieś 3500 - 4500 zł. Pytanie jest następujące: ile z tego zabierze
    mi państwo w formie podatków i innych obciążeń ? Dodam, że pracuję na umowę
    o pracę więc jeśli chodzi o ZUS to będzie płacił go mój pracodawca.
    Z góry dziękuję za pomoc.

    Mariusz

  • 2. Data: 2004-07-07 13:59:26
    Temat: Re: Ile zabierze mi państwo?
    Od: "Szauek" <l...@w...pl>

    > zostaje jakieś 3500 - 4500 zł.
    netto ? brutto?
    Szauek

  • 3. Data: 2004-07-07 16:38:55
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Mario73" <r...@o...pl.WYTNIJ.TO> napisał w wiadomości
> [...]
    umowę
    > o pracę więc jeśli chodzi o ZUS to będzie płacił go mój pracodawca.

    a barzłeś pod uwagę koszty licencji (chyba że to przewozy do 3,5 t.),
    dokumentów przewozowych itd? i zależy też gdzie będziesz świadczył te
    usługi- w kraju czy raczej transport międzynarodowy?

    b.