  • 11. Data: 2007-03-15 12:26:38
    Temat: Re: Ile zapłacę wszystkich podatków
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    news:etbdgi$n2p$1@news.onet.pl...

    A co do ryczaltu - to zakladajac, ze Twoja dzialalnosc lapie sie na ryczalt
    i na stawke 8,5% (co wcale nie ejst oczywiste, bo nie chcesz powiedziec, co
    to za dzialalnosc), to placic bedziesz ok:
    760 zl ZUS-u
    i ok 140 zl ryczaltu

    Co daje ok 900 zl podatkow i parapodatkow.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2007-03-15 12:32:55
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Widze, ze skladki ladnie podskoczyly - za marzec, kwiecien i maj jest ok 817
    ZUS-u
    ryczaltu bedzie ok 123

    co daje ok 940 zl podatkow i parapodatkow

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2007-03-15 12:36:40
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Dnia 15-03-2007 o 13:17:03 "księgowość mebel-box"
    <k...@m...pl> napisał:

    > coś mi się zdaje, że nie tyle victos nie chce uzyskac odpowiedzi, co że
    > jest w tych sprawach zieloniutki jak młody szczypiorek na wiosnę i NIE
    > WIE na przykład, że stawka ryczałtu zależy od paru istotnych czynników...
    > victos, poczytaj sobie na początek parę ustaw, na przykład o podatku
    > dochodowym od osób fizycznych, a potem pytaj

    może lepiej niech przeczyta jakaś książkę na ten temat
    np. abc small business'u, bo przypuszczam, że z ustaw
    raczej niewiele zrozumie i się zniechęci tylko

    Piotr