  • 1. Data: 2007-03-15 08:25:00
    Temat: Ile zapłacę wszystkich podatków
    Od: v...@o...pl

    Dzień dobry,

    Proszę o pomoc.
    Ile zapłacę wszystkich podatków zakładając 1-osobową działalność
    gospodarczą oraz mając przychód miesięczny 4000zł netto.

    z góry
    bardzo dziękuję za pomoc

  • 2. Data: 2007-03-15 08:29:30
    Temat: Re: Ile zapłacę wszystkich podatków
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 15 Mar 2007 01:25:00 -0700, victos napisał(a):

    > Ile zapłacę wszystkich podatków zakładając 1-osobową działalność
    > gospodarczą oraz mając przychód miesięczny 4000zł netto.

    To zależy od bardzo wielu rzeczy: Nie napisałeś: jakie są koszty
    działalności, czy dodatkowo poracujesz na etacie i ile z tej pracy
    zarabiasz, jaki ZUS chcesz/musisz płacić.

  • 3. Data: 2007-03-15 08:38:13
    Od: v...@o...pl

    On 15 Mar, 09:29, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    > To zależy od bardzo wielu rzeczy: Nie napisałeś: jakie są koszty
    > działalności, czy dodatkowo poracujesz na etacie i ile z tej pracy
    > zarabiasz, jaki ZUS chcesz/musisz płacić.

    Interesuje mnie wyliczenie przy założeniu:
    - nie pracuję nigdzie, mam tylko tą działalność

  • 4. Data: 2007-03-15 08:42:21
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 15 Mar 2007 01:38:13 -0700, victos napisał(a):

    > Interesuje mnie wyliczenie przy założeniu:
    > - nie pracuję nigdzie, mam tylko tą działalność

    No to:
    1. Jaki spsób płacenia podatku: karta, ryczałt, wg skali czy liniowo
    2. Podałeś tylko przychody - podaj koszty.
    3. ZUS normalny czy dla początkujących
    4. Czy chcesz płacić chorobowe

  • 5. Data: 2007-03-15 09:52:45
    Od: v...@o...pl

    On 15 Mar, 09:42, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

> [...]
    > 1. Jaki spsób płacenia podatku: karta, ryczałt, wg skali czy liniowo
    > 2. Podałeś tylko przychody - podaj koszty.

    Ad. 1 prosiłbym o wyliczenie dla karty i ryczałtu liniowego
    Ad. 2 kosztów brak
    Ad. 3 ZUS normalny
    Ad 4. z chorobowym

    dziękuję za pomoc

  • 6. Data: 2007-03-15 10:11:17
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Ad. 1 prosiłbym o wyliczenie dla karty i ryczałtu liniowego

    Dla karty *musisz* podac rodzaj dzialalnosc, jakie miasto, ilu pracownikow
    itp.
    Nie ma czegos takiego jak ryczalt liniowy - tzn. ryczalt jest z zasady
    liniowy, wiec tak go nikt nie nazywa.
    Do ryczaltu tez musisz podac, co to za dzialalnosc bedzie - czy handel, czy
    uslugi, a moze produkcja , wolny zawod?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2007-03-15 11:20:06
    Od: v...@o...pl

    On 15 Mar, 11:11, "SDD" <s...@t...pl> wrote:
> [...]
    > liniowy, wiec tak go nikt nie nazywa.
    > Do ryczaltu tez musisz podac, co to za dzialalnosc bedzie - czy handel, czy

    Działalność będzie 1osobowa - usługowa, teren wielkopolska

  • 8. Data: 2007-03-15 11:23:50
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Dnia 15-03-2007 o 12:20:06 <v...@o...pl> napisał:

    > Działalność będzie 1osobowa - usługowa, teren wielkopolska

    coś mi się zdaje, ze nie chcesz uzyskać odpowiedzi;)

    Piotr

  • 9. Data: 2007-03-15 12:17:03
    Od: k...@m...pl (księgowość mebel-box)

    PiotrB. napisał(a):

    > coś mi się zdaje, ze nie chcesz uzyskać odpowiedzi;)
    >
    > Piotr

    coś mi się zdaje, że nie tyle victos nie chce uzyskac odpowiedzi, co że
    jest w tych sprawach zieloniutki jak młody szczypiorek na wiosnę i NIE
    WIE na przykład, że stawka ryczałtu zależy od paru istotnych czynników...
    victos, poczytaj sobie na początek parę ustaw, na przykład o podatku
    dochodowym od osób fizycznych, a potem pytaj

    Bożena

  • 10. Data: 2007-03-15 12:17:18
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    .com...

    Działalność będzie 1osobowa - usługowa, teren wielkopolska

    Gosciu - smieszny jestes!
    Zajrzyj sobie to ustawy i zobacz od czego zalezy opodatkowanie karta
    podatkowa!
    Rodzaj dzialnosci musi byc podany konkretnie - inne stawki karty sa dla
    taksowkarzy, inne dla szewca a inne dla zegarmistrza!!!!
    Sama "Wielkopolska" tez nie wystarczy - stawki karty zalezy m.in. od ilosci
    mieszkancow miejscowosci, w ktorej prowadzisz swa dzialanosc.
    Tak wiec albo nie potrafisz czytac, albo - tak jak napisal Piotr B.
    najwyrazniej NIE CHCESZ dostac odpowiedzi na swe pytanie.

    Pozdrawiam
    SDD