  • Data: 2008-04-08 11:13:10
    Temat: Re: Internet i remont
    Od: "kinrei" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko leniuchy zadają takie pytania.
    > Googla wyłączyli?
    >
    > Ogólne informacje najpierw sobie znajdź, pytaj o to czego nie rozumiesz a
    > nie o elementarz.
    >

    > Maddy

    Szczerze mówiąc spodziewałem się, że ktoś tak odpisze.
    Proszę sobie wyobrazić, że najpierw szukałem na necie, potem dopiero
    znalazłemtę grupę i zadałem na niej pytanie.
    Niestety nie mam rozeznania w temacie podatków, gdyż zajmuje się czymś
    zupełnie innym.
    Zamiast pouczać i się wymądrzać mogła Pani poprostu pomóc, albo wogóle nie
    fatygować się i nie odpisywać na mojego posta.