  • 1. Data: 2004-06-24 16:23:33
    Temat: Interpretacje podatkowe będą wiążące
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    08.html

    "Urzędy skarbowe będą wydawać wiążące interpretacje prawa podatkowego -
    zdecydował Senat, przyjmując bez większych zmian ustawę o swobodzie
    działalności gospodarczej"

    Noo, fajnie :) Ktoś parę postów wcześniej narzekał właśnie na to, że
    interpretacje są niewiążące, a tu taka niespodzianka :)

    P.

  • 2. Data: 2004-06-25 08:36:07
    Temat: Re: Interpretacje podatkowe będą wiążące
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Paszczak napisał:
> [...]
    >
    > Noo, fajnie :) Ktoś parę postów wcześniej narzekał właśnie na to, że
    > interpretacje są niewiążące, a tu taka niespodzianka :)

    Przeciez od dośc dawna sa wiążące, o co chodzi?

    Raczej były pogłoski żeby ten przepis znieśc i żeby znowu odpowiedziami
    US mozna sobie było tapetować kibelek.

    Swoją droga jak to jest że jak sie głośno (np. w mediach) mówi o
    błednych decyzjach i interpretacjach wydawanych przez US i braku kar dla
    niekompetentnych urzedników to MF biadoli że przepisy nieprecyzyjne a w
    US siedzą tylk ludzi i moga się mylic i nie mozna ich karać za błędy
    ustawodawcy.
    Za to podatnik mylic sie nie może i dla niego przepisy juz nie sa
    nieprecyzyjne a za pomyłki czy niezrozumienie zawiłości podatkowych łoi
    sie go az furczy. Czyz to nie słodkie?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-06-25 09:00:50
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Maddy wrote:

    > Przeciez od dośc dawna sa wiążące, o co chodzi?

    Podobno nie trzeba będzie płacić należnych podatków, jeśli nawet
    "wiążaca" interpretacja była błędna. Ale będą przekręty.....

  • 4. Data: 2004-06-25 09:34:24
    Od: "ania" <a...@e...pl>

    Użytkownik "Maddy"

    > Za to podatnik mylic sie nie może i dla niego przepisy juz nie sa
    > nieprecyzyjne a za pomyłki czy niezrozumienie zawiłości podatkowych łoi
    > sie go az furczy. Czyz to nie słodkie?

    to tak jak z terminami - podatnik sie spozni to kara, urzad sie spozni albo
    oleje - to nic...

    ania
    www.aem.pl GG: 1145538
    osiolek F650 CS i jeszcze 143 spiace kucyki

  • 5. Data: 2004-06-25 11:12:24
    Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam>

    In article <cbgo6f$3gp$1@atlantis.news.tpi.pl>, m...@e...com.pl says...
> [...]
    > Za to podatnik mylic sie nie może i dla niego przepisy juz nie sa
    > nieprecyzyjne a za pomyłki czy niezrozumienie zawiłości podatkowych łoi

    To jeszcze nie wiesz, ze Polska to taki kraj, gdzie podatnik jest dla
    panstwa a nie odwrotnie?

    --
    K.
    christianity is the most perverted system that ever shone on man -

  • 6. Data: 2004-06-25 18:24:49
    Od: "weronika" <a...@a...pl>

    a mnie to 'info'wcale nie napelnia nadzieją, że będzie lepiej. Obawiam sie,
    że ze strachu o 'stanowisko pracy' panie 'od wniosków o interpretację'
    staną na głowie by wydawać opinie niekorzystne dla podatnika, by czasem nie
    spowodować uszczuplenia podatków. Dla nich tak będzie bezpieczniej, a
    podatnik niech sie meczy.... Cały wysilek włożą w to by znaleźć wariant
    maksymalnie fiskalizujący, odpowiedzieć pokrętnie i niejednoznacznie. Bo
    przecież jak sie na to podatnik nie zgadza, to robi to na własną
    odpowiedzialnosc.... echhhh....nic nowego:-(.
    weronika