  • 1. Data: 2004-06-24 14:02:11
    Temat: czy urzad miejski moze obnizyc
    Od: "romek" <r...@p...onet.pl>

    Czy urzad miejski moze obnizyc podatek od nieruchomosci dla pszedsiebiorcy,
    np ze wzgledu na tworzenie nowych miejsc pracy?
    z gory dziekuje za odpowiedzi
    r.

  • 2. Data: 2004-06-24 14:51:56
    Temat: Re: czy urzad miejski moze obnizyc
    Od: "Bart\(ek\)" <U...@p...onet.pl>

    Użytkownik "romek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy urzad miejski moze obnizyc podatek od nieruchomosci dla
    pszedsiebiorcy,
    > np ze wzgledu na tworzenie nowych miejsc pracy?
    > z gory dziekuje za odpowiedzi
    > r.

    Oczywiscie, ze moze.
    Nie wiem tylko czy sam urzad czy Rada Miejska.
    Taka sytuacja miala miejsce w Elblagu 2004-01-01.

    http://www.portel.pl/artykul.php3?id_akt=8425

    Pozdrawiam
    Bart(ek)