  • 1. Data: 2007-08-08 21:55:10
    Temat: Jak legalnie kupic klientow ?
    Od: "Budik" <b...@o...pl>

    Witam

    Jak mozna legalnie kupic inna siec internetowa ?
    Koles sprzedaje siec za okreslona kwote. Prowadzi DG, KPIR bez vatu.
    Ja jestem platnikiem Vatu+kpir.

    W jaki sposob sfinalizowac tranzakcje ? czy on moze mi wystawic nie wiem
    rachunek na przepiecie uzytkownikow ? czy moze na zasadzie umowy kupna
    sprzedazy ? potrzebuje jakiegos dokumentu zeby pozniej koles sie nie wyparl
    ze nie otrzymal kasy.

  • 2. Data: 2007-08-08 22:18:39
    Temat: Re: Jak legalnie kupic klientow ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Budik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jak można legalnie kupić inna siec internetowa ?

    Ja bym to kupował jako wyodrębnioną część przedsiębiorstwa - lektura art.
    55(1)-55(4) kc, 75(1) - umowa notarialna!.