  • 1. Data: 2007-08-08 09:51:44
    Temat: ...odliczenie VAT z "nieuprawnionej" faktury
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    ...a ściślej wystawionej przez niezarejestrowanego podatnika,
    jest słuszne, wbrew twierdzoniom ustawy, rozporządzenia i US,
    wyrok WSA:
    http://podatki.pl/artykuly/8_93.htm

    pzdr, Gotfryd

  • 2. Data: 2007-08-08 21:00:52
    Temat: Re: ...odliczenie VAT z "nieuprawnionej" faktury
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 08-08-2007 o 11:51:44 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > ...a ściślej wystawionej przez niezarejestrowanego podatnika,
    > jest słuszne, wbrew twierdzoniom ustawy, rozporządzenia i US,
> [...]

    Tyle że zdaje się że urzędasy dalej będą tak samo robić, bo ich chyba
    wiąże prawo krajowe
    - a dyrektywy są dla podatnika i sądu.

  • 3. Data: 2007-08-08 21:33:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Aug 2007, t...@o...pl wrote:

    > Tyle że zdaje się że urzędasy dalej będą tak samo robić, bo ich chyba wiąże
    > prawo krajowe
    > - a dyrektywy są dla podatnika i sądu.

    Owszem, ale wtedy to "oni" mają problem, mając niemal 100% gwarancję że
    nie ma sensu rozpoczynać sprawy sądowej.
    IMVHO ktoś tu powinien z urzędu przekazać sprawę do TK, tylko nie wiem
    kto :)

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2007-08-09 06:20:18
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Owszem, ale wtedy to "oni" mają problem, mając niemal 100% gwarancję że
    > nie ma sensu rozpoczynać sprawy sądowej.

    ale to my , podatnicy ,mamy problem narażając się na koszty i stratę
    czasu na przygotowaniw skargi, która nie dojdzie do sądu. Wygrywajc
    sprawę w sądzie masz chociaż satysakcję, a tak poczucie zmarnowanego
    czasu na pisma, które nie wyjdą poza IS