  • 1. Data: 2003-06-15 20:14:35
    Temat: Jak obliczyć składki ZUS i inne?
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Czy ktoś mógłby wskazać jakąś stronę lub inne opracowanie, które przystępnie
    wyjaśni cały algorytm obliczania składek ubezpieczenia społecznego,
    zdrowotnego, zaliczek na podatek dochodowy, itp. pracownikowi? Głównie
    chodzi mi o pracownika zatrudnionego na umowę zlecenie.

    A może ktoś byłby tak miły i mógłby mi na przykładzie wytłumaczyć?
    Dajmy na to, że jest pracownik, którego firma w której pracuje zatrudnia
    dodatkowo na umowę zlecenie (czyli musi mu wszystko płacić - US, ubezp.
    zdrowotne, itd.) i za zlecenie otrzymuje 1000zł brutto... ile dostanie do
    ręki i jakie będą wysokości poszczególnych składek?

  • 2. Data: 2003-06-15 20:32:41
    Temat: Re: Jak obliczyć składki ZUS i inne?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl> wrote in message
> [...]
    > zdrowotne, itd.) i za zlecenie otrzymuje 1000zł brutto... ile dostanie do
    > ręki i jakie będą wysokości poszczególnych składek?

    www.infor.pl/kalkulatory/

    a poza tym poszukaj w archiwum

    http://groups.google.pl/groups?q=zlecenia+group:pl.s
    oc.prawo*+author:plusz&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&inlang=pl&
    selm=bav1an%24n9k%241%40nemesis.news.tpi.pl&rnum=1

    http://groups.google.pl/groups?q=zlecenia+group:pl.s
    oc.prawo*+author:plusz&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&inlang=pl&
    selm=baksch%24s18%241%40nemesis.news.tpi.pl&rnum=2

    --
    pozdrawiam
    plusz