  • 1. Data: 2005-04-12 20:48:30
    Temat: Jak rozliczyć bilet pkp
    Od: "Active" <a...@o...pl>

    Witam,
    Mam następujące pytanie:
    W służbowych sprawach pojechałam do innego miasta. Mam na to bilet
    ale nie mam NIPu danego PKP. Jak więc bez faktury mogę rozliczyć
    bilet?

    A drugie pytanie: korzystając z małej księgowości RZeczpospolitej
    jaki mam wybrać rejestr księgując bilet?

    Dzięki wielkie za podpowiedz
    Marzena

  • 2. Data: 2005-04-14 15:12:29
    Temat: Re: Jak rozliczyć bilet pkp
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 12 Apr 2005, Active wrote:

    >+ Witam,
    >+ Mam następujące pytanie:
    >+ W służbowych sprawach pojechałam do innego miasta. Mam na to bilet
    >+ ale nie mam NIPu danego PKP.
    ^^^^^^
    Masz na myśli *konkretną* spółkę ? ;) Bo namnozyło się ich :)
    Idź do "takiej samej kasy" jak kupiłeś.
    Jak kupiłeś w PKP Intercity - to do PKP Intercity, jak w PKP
    Koleje Regionalne - to do nich. I poproś o pieczątkę z NIPem :)
    Jak kupiłeś u małego agenta to masz kłopot i musisz *jego*
    kasę odszukać... :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2005-04-14 16:05:34
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Jak kupiłeś u małego agenta to masz kłopot i musisz *jego*
    > kasę odszukać... :]

    Nie wiem jak u ciebie ... ale ja podbijalem nieraz NIP u ajentow. Nie
    bylo z tym problemu.

  • 4. Data: 2005-04-15 21:12:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 14 Apr 2005, KrzysiekPP wrote:

    >+ > Jak kupiłeś u małego agenta to masz kłopot i musisz *jego*
    >+ > kasę odszukać... :]
    >+
    >+ Nie wiem jak u ciebie ... ale ja podbijalem nieraz NIP u ajentow.

    Oczywiście że też podbijam.
    Nie wiem czy się rozumiemy: problemem jest jak kupię bilet u ajenta
    gdzieś "na wyjeździe" i *zapomnę* poprosić o NIP. Najlbliższa okazja
    do "uzupełnienia" może być przy powtórnym pobycie w danym mieście,
    i to pod warunkiem że ajent dziaałalności nie zamknie !
    Jak taki sam bilet kupię w danej PKP to NIP mają ten sam w każdej
    kasie... !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)