  • 1. Data: 2005-09-26 00:03:07
    Temat: Jakie nowe niespodzianki podatkowe dla prowadzacych DG ?
    Od: "work" <c...@v...pl>

    Witam

    Na jakie niepodzianki mozna sie przygotowac
    powiedzmy przez najblizszy pierwszy rok
    (chodzi tu oczywiscie o haracz dla panstwa) ,
    powiedzmy dla zarobkow powyzej 15-20tys. mies. ?
    Generalnie - polepszy sie czy pogorszy , w kontekscie
    mojego pytania .

    pozdr,
    c,

  • 2. Data: 2005-09-26 06:52:33
    Od: "latet" <l...@l...pl>

> [...]
    > powiedzmy dla zarobkow powyzej 15-20tys. mies. ?
    > Generalnie - polepszy sie czy pogorszy , w kontekscie

    Jakbym tyle zarabiał, to bym się w ogole nie przejmował
    takimi sprawami ;-)

    latet

  • 3. Data: 2005-09-26 16:31:25
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "latet" <l...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Jakbym tyle zarabiał, to bym się w ogole nie przejmował
    > takimi sprawami ;-)

    Uwazasz, ze oddawanie 5000 zł haraczu na miesiac jest mniej bolesne
    niz oddawanie 500 ? To raczej jestes w zdecydowanym bledzie... :-)

    marekz

  • 4. Data: 2005-09-26 16:34:25
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "work" <c...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > powiedzmy dla zarobkow powyzej 15-20tys. mies. ?
    > Generalnie - polepszy sie czy pogorszy , w kontekscie

    Przy tym poziomie zarobkow raczej nie bedzie zmian w stosunku do stanu
    obecnego, w ciagu roku podatkowego 2006. W dalszej perspektywie, ja
    licze jednak na zmiany na lepsze, tzn obnizenie drugiej i trzeciej
    stawki podatkowej. Ulg i tak juz praktycznie nie ma (oprocz odsetkowej
    budowlanej).

    marekz

  • 5. Data: 2005-09-26 20:31:32
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@g...pl>

    Użytkownik "work" napisał w wiadomości...
> [...]
    > powiedzmy dla zarobkow powyzej 15-20tys. mies. ?
    > Generalnie - polepszy sie czy pogorszy , w kontekscie

    IMHO kompletny troll...

    Darek SP2BZW

  • 6. Data: 2005-09-26 23:07:08
    Od: "work" <c...@v...pl>

    "Dariusz Stefan" :

    > IMHO kompletny troll...

    Zawisc robaczku , zawisc , wiem ze boli , takich jak ty jest masa
    ale nie sadzilem ze na takiej grupie trafi sie taki
    pajac , pewnie najchetniej poczytalbys jak ktos plajtuje ,
    to by cie zapewnie dowartosciowalo , nie przejmuj
    sie kiedys staniejsz na nogi .

    pozdr.
    c,

  • 7. Data: 2005-09-26 23:48:54
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@g...pl>

> [...]
    > pajac , pewnie najchetniej poczytalbys jak ktos plajtuje ,
    > to by cie zapewnie dowartosciowalo , nie przejmuj

    naprawdę sądzisz że dobrze trafiłeś ??? (IMHO bujasz "w obłokach")

    nie pozdr.

    EOT

    Darek SP2BZW

  • 8. Data: 2005-09-27 01:02:29
    Od: "work" <c...@v...pl>

    "Dariusz Stefan" :

    > naprawdę sądzisz że dobrze trafiłeś ??? (IMHO bujasz "w obłokach")

    Coz za tekst , chyba juz wszystko jasne , stary ty autentycznie
    masz kompleksy , ... nie pograzaj sie i nie blaznuj .

    > nie pozdr.

    ja cie jednak pozdrowie , przyda ci sie

    > EOT

    tu sie zgadzamy