  • 1. Data: 2003-01-14 08:41:51
    Temat: Jeszcze raz oswiadczenie o formie opodatkowania
    Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam>

    Dla zainteresowanych:

    US Krakow - Podgorze. Urzednicy nie wiedza nic o nowych przepisach i
    kaza skladac oswiadczenie o formie opodatkowania i prowadzeniu KPiR

    "Nic sie nie zmienilo od zeszlego roku, zadnych zmian w przepisach nie
    bylo" - cytat :)

    K.

  • 2. Data: 2003-01-14 09:17:28
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@c...pl>

    Użytkownik "Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> napisał w wiadomości

> [...]
    > kaza skladac oswiadczenie o formie opodatkowania i prowadzeniu KPiR
    >
    > "Nic sie nie zmienilo od zeszlego roku, zadnych zmian w przepisach nie

    W US Stare Miasto nie trzeba. W Krowodrzy długo się panie zastanawiały i
    konsultowały, i stwierdziły, że trzeba. Parafrazując znane przysłowie: co
    urząd to obyczaj :(
    Pozdrawiam
    Kasia

  • 3. Data: 2003-01-14 09:22:04
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > kaza skladac oswiadczenie o formie opodatkowania i prowadzeniu KPiR
    >
    > "Nic sie nie zmienilo od zeszlego roku, zadnych zmian w przepisach nie

    Minister swoje a USy swoje :-))
    Pytałeś czy czytały Dziennik Ustaw ?

    Pix

  • 4. Data: 2003-01-14 10:14:04
    Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam>

    In article <b00kqv$dst$1@news.tpi.pl>, p...@w...pl says...

    > Minister swoje a USy swoje :-))
    > Pytałeś czy czytały Dziennik Ustaw ?

    "nie otrzymalismy zadnego pisma" = nic sie nie zmienilo. Taka uzyskalem
    odpowiedz.

    K.

  • 5. Data: 2003-01-14 11:03:52
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > "nie otrzymalismy zadnego pisma" = nic sie nie zmienilo. Taka uzyskalem
    > odpowiedz.

    Wynikałoby z tego że USów nie obowiązują rozporządzenia tylko "pisma" :-)))

    Pix

  • 6. Data: 2003-01-14 23:44:49
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze p...@w...pl:

    > Wynikałoby z tego że USów nie obowiązują rozporządzenia tylko "pisma"
    > :-)))

    hihihi, ale ubaw na rano. Zaraz 7,15 dzwonię i siem trochę pośmieję. Szkoda
    że nie mogę tego nagrać :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 7. Data: 2003-01-15 22:08:37
    Od: "Piotr R." <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tako rzecze p...@w...pl:

    > hihihi, ale ubaw na rano. Zaraz 7,15 dzwonię i siem trochę pośmieję.
    Szkoda
    > że nie mogę tego nagrać :)))

    W Poznaniu też w US wiedzą swoje ("...oczywiście, że trzeba złożyć")
    Piotr R.

  • 8. Data: 2003-01-15 22:18:29
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > W Poznaniu też w US wiedzą swoje ("...oczywiście, że trzeba złożyć")

    Ech... Kołodko zamiast wymyślać ze swoją ekipą kolejne bzdury lepiej by
    się zainteresował jak USy reagują na nowe przepisy bo zdaje się że w tym
    względzie panuje zupełne rozprzężenie.
    Gdyby tak od czasu do czasu poleciało kilka głów...

    Pix

  • 9. Data: 2003-01-15 22:20:30
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze b...@p...onet.pl:

    > hihihi, ale ubaw na rano. Zaraz 7,15 dzwonię i siem trochę pośmieję.
    > Szkoda że nie mogę tego nagrać :)))

    Brawo dla Kraków - Podgórze - jż nie trzeba pisać o formie opodatkowania.
    Natomiast po rozmowie z Krowodrza nadal nie mogę dojść do siebie. Kiedy
    spytałem o podstawę prawną - usłyszałem - chce pan się ze mną o to kłócić
    :))
    Pan stwierdził że jeszcze w tym roku trzeba złożyć a w następnym już nie -
    spytałem więc gdzie w przepisach jest ta zmiana/ Odp: to nie jest tylko
    jedno rozporządzenie, trzeba ogólniej spojrzeć na ustawe. Zresztą zostałem
    uswiadomiony - jak nie złożę to i tak zostanę wezwany do US - np. w celu
    kontroli KPIR :))
    I hit -jak spytałem tego pana o nazwisko - to usłyszałem: a jak pan się
    nazywa, gdzie pan mieszka??? - już przełączam piiiiiiii. I tyle...
    Może jutro ktoś jeszcze zadzwoni i opowie o swoich doświadczeniach.
    US KRAKÓW KROWODRZA - tak powinno być w każdym... piekle :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 10. Data: 2003-01-16 07:23:29
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    > Tako rzecze b...@p...onet.pl:
    [...]
> [...]
    > Natomiast po rozmowie z Krowodrza nadal nie mogę dojść do siebie. Kiedy
    > spytałem o podstawę prawną - usłyszałem - chce pan się ze mną o to kłócić
    Bylem przedwczoraj na instruktarzowym spotkaniu z naczelnikiem US w jednym z
    miast powiatowych, ktory wyraznie sam, nie pytany oswiadczyl, ze w biezacym
    roku zgodnie z przepisami _nie trzeba_ skladac oswiadczenia o wyborze formy
    opodatowania (w przypadku kuntynuowania dzialanosci oczywiscie), ale w
    zwiazku ze zmianą przepisow dotyczacych opodatkowania w formie ryczaltu -
    jest lepiej jeszcze ostatni raz zlozyc takie oswiadczenie, aby nie bylo
    nieporozumien pomiedzy prowadzacym DG i US - kar za niezlozenie oczywiscie
    nie bedzie, ale dla wygody obu stron lepiej to zrobic.
    Coz - dosc rozsadne podejscie do problemu.
    Spotkanie dotyczylo opodatkowania dzialanosci w zakresie hotelarstwa,
    wynajmu kwater prywatnych, zywienia gosci prowadzonej oddzielnie lub tez
    lacznie z innymi rodzajami DG, jako dzialalnosc uboczna.
    WSm