    From: "WSm" <w...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jeszcze raz oswiadczenie o formie opodatkowania
    Date: Thu, 16 Jan 2003 07:23:29 GMT

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:15012003.52E9A4B9@budzik61.poznan.pl...
    > Tako rzecze b...@p...onet.pl:
    [...]
    > Brawo dla Kraków - Podgórze - jż nie trzeba pisać o formie opodatkowania.
    > Natomiast po rozmowie z Krowodrza nadal nie mogę dojść do siebie. Kiedy
    > spytałem o podstawę prawną - usłyszałem - chce pan się ze mną o to kłócić
    [...]
    Bylem przedwczoraj na instruktarzowym spotkaniu z naczelnikiem US w jednym z
    miast powiatowych, ktory wyraznie sam, nie pytany oswiadczyl, ze w biezacym
    roku zgodnie z przepisami _nie trzeba_ skladac oswiadczenia o wyborze formy
    opodatowania (w przypadku kuntynuowania dzialanosci oczywiscie), ale w
    zwiazku ze zmianą przepisow dotyczacych opodatkowania w formie ryczaltu -
    jest lepiej jeszcze ostatni raz zlozyc takie oswiadczenie, aby nie bylo
    nieporozumien pomiedzy prowadzacym DG i US - kar za niezlozenie oczywiscie
    nie bedzie, ale dla wygody obu stron lepiej to zrobic.
    Coz - dosc rozsadne podejscie do problemu.
    Spotkanie dotyczylo opodatkowania dzialanosci w zakresie hotelarstwa,
    wynajmu kwater prywatnych, zywienia gosci prowadzonej oddzielnie lub tez
    lacznie z innymi rodzajami DG, jako dzialalnosc uboczna.
    WSm