  • 1. Data: 2003-01-14 08:27:03
    Temat: Deklaracje a internet
    Od: "Rysiek" <t...@p...wp.pl>

    Czy ktos z grupowiczów wie jak to jest z wysylaniem deklaracji miesiecznych
    itp. droga internetowa.
    Pozdrawiam
    Rysiek.

  • 2. Data: 2003-01-14 08:47:41
    Temat: Re: Deklaracje a internet
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    Rysiek wrote:
    > Czy ktos z grupowiczów wie jak to jest z wysylaniem deklaracji
    > miesiecznych itp. droga internetowa.
    > Pozdrawiam
    > Rysiek.

    wysyłaniem deklaracji gdzie??

    galis

  • 3. Data: 2003-01-14 09:13:45
    Od: "Rysiek" <t...@p...wp.pl>

  • 4. Data: 2003-01-14 09:21:45
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    ale chyba nie ma takiej możliwości, chyba że coś przegapiłem

    galis

  • 5. Data: 2003-01-14 09:23:11
    Od: "Rysiek" <t...@p...wp.pl>

    > ale chyba nie ma takiej możliwości, chyba że coś przegapiłem
    >

    > galis

    Takie miały być pomysły Premiera i min. Kołodki.

  • 6. Data: 2003-01-14 13:38:55
    Od: "buba" <1...@w...pl.ANTYSPAM>

    > Takie miały być pomysły Premiera i min. Kołodki.

    no to chyba do nich trzeba skierowac to pytanie a nie na grupe

    pozdr
    bubbaaaa

  • 7. Data: 2003-01-14 19:24:20
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    buba <1...@w...pl.ANTYSPAM> wrote:
    > no to chyba do nich trzeba skierowac to pytanie a nie na grupe

    Ale Kołodko nie odpisuje,tak jak nie rozmawia w zasadzie z dziennikarzami
    (poza kilku wybranymi)

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 8. Data: 2003-01-14 19:39:54
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    Jacek wrote:

    > Ale Kołodko nie odpisuje,tak jak nie rozmawia w zasadzie z
    > dziennikarzami (poza kilku wybranymi)

    może nie potrafi pisać

    galis

  • 9. Data: 2003-01-14 21:01:02
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Rysiek" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos z grupowiczów wie jak to jest z wysylaniem deklaracji
    miesiecznych
    > itp. droga internetowa.

    Jak juz bedzie mozna, to bedzie tak o tym głosno, że nawet internet Ci nie
    bedzie juz potrzebny :-) zeby sie o tym dowiedziec.

    Karol

  • 10. Data: 2003-01-14 21:47:41
    Temat: OT: Deklaracje a internet
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 14 Jan 2003, Karol wrote:
    [...]
    >+ Jak juz bedzie mozna, to bedzie tak o tym głosno, że nawet internet Ci nie
    >+ bedzie juz potrzebny :-) zeby sie o tym dowiedziec.

    A prawda, prawda. TPSA też ostatnio robiła reklamę że wdraża polecenie
    zapłaty.
    Na pytanie dlaczego *mi* posłali reklamę - infolinia odpowiedzi
    nie znała :> (że "u mnie" nie ma - wiedzieli :])

    Gotfryd