  • 1. Data: 2003-01-13 21:30:10
    Temat: Samochodowy srodek trwaly
    Od: "KriSP" <k...@k...neostrada.pl>

    Witam,

    w jaki sposób mogę wprowadzić samochód będący moją wlasnością do ewidencji
    środków trwałych prowadzonej przeze mnie działalności gospodarczej.
    Samochod to ciezarowka ;)

    Z gory dziekuje i pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2003-01-14 08:51:04
    Temat: Re: Samochodowy srodek trwaly
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "KriSP" <k...@k...neostrada.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > w jaki sposób mogę wprowadzić samochód będący moją wlasnością do ewidencji
    > środków trwałych prowadzonej przeze mnie działalności gospodarczej.

    Normalnie...
    Ustalic wartosc poczatkowa na dzien "oddania do uzytku"
    wpisac do EST ustalic sposob amortyzacji...

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-01-14 14:17:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 13 Jan 2003, KriSP wrote:
    [...]
    >+ Samochod to ciezarowka ;)

    wKF: jesteś świadom że "osobowy z kratką" teraz jako
    "ciężarówka" się wprowadzić nie da (homologacja
    albo "oczywista ciężarowość"), nawet jeśli kupujesz
    od kogoś kto tak miał ?

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2003-01-14 17:43:05
    Od: "KriSP" <k...@k...neostrada.pl>

> [...]
    > "ciężarówka" się wprowadzić nie da (homologacja
    > albo "oczywista ciężarowość"), nawet jeśli kupujesz

    Uprzejmie prosze o rozwiniecie tematu. Czy to, ze samochod kombi jest
    zarejestrowany jako CIĘŻAROWY ma wplyw na mozliwosc wprowadzenia go EST ?

    Pozdrawiam,

  • 5. Data: 2003-01-14 19:26:50
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    KriSP <k...@k...neostrada.pl> wrote:
    > Uprzejmie prosze o rozwiniecie tematu. Czy to, ze samochod kombi jest
    > zarejestrowany jako CIĘŻAROWY ma wplyw na mozliwosc wprowadzenia go EST
    ?

    nie ma żadnego,każdy samochód można wprowadzić do EST

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 6. Data: 2003-01-14 21:33:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 14 Jan 2003, KriSP wrote:

    >+ > wKF: jesteś świadom że "osobowy z kratką" teraz jako
    >+ > "ciężarówka" się wprowadzić nie da (homologacja
    >+ > albo "oczywista ciężarowość"), nawet jeśli kupujesz
    >+ > od kogoś kto tak miał ?
    [...]
    >+ Uprzejmie prosze o rozwiniecie tematu. Czy to, ze samochod kombi jest
    >+ zarejestrowany jako CIĘŻAROWY ma wplyw na mozliwosc wprowadzenia go EST ?

    Oczywiście że nie. Ale na "poziom amortyzacji" ma - można "wkosztować" :)
    tylko wartość do limitu itp. Stąd moja uwaga, skoro autor pytania
    pisał "ciężarowy ;)", czyli najwyraźniej ma zamiar zastosować
    zasady "ciężarowe" :)

    Pozdrowienia - Gotfryd