  • 1. Data: 2003-06-02 17:40:50
    Temat: KRS i jednoosobowa działalność gospodarcza
    Od: "Paweł Kaczmarski" <p...@p...pl>

    Prowadzę od dwóch lat jednoosobową działalność gospodarczą i właśnie
    zostałem "oświecony" informacją o konieczności wpisu do KRS do końca
    bieżącego roku. Jak to zrobić i ile mnie to będzie kosztowało.
    Dzięki za pomoc.

    Paweł Kaczmarski

  • 2. Data: 2003-06-02 21:06:45
    Temat: Re: KRS i jednoosobowa działalność gospodarcza
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Paweł Kaczmarski" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zostałem "oświecony" informacją o konieczności wpisu do KRS do końca
    > bieżącego roku. Jak to zrobić i ile mnie to będzie kosztowało.

    --------------------------------------
    Pewnie troche to będzie kosztować ale napewno sporo foramalności do
    załatwienia ale tak naprawde powoli obowiązek rejestracji miał być juz ten
    rok i Sądy jakoś sie nie wyrabiały przedłuzono o kolejny rok.
    Wiola

  • 3. Data: 2003-06-02 21:50:13
    Od: "mmm" <m...@w...pl>

    > zostałem "oświecony" informacją o konieczności wpisu do KRS do końca
    > bieżącego roku. Jak to zrobić i ile mnie to będzie kosztowało.

    ktos moze cos blizej powiedziec na ten temat??

    czy male firmy jednoosobowe tez beda musialy????

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-06-02 22:06:53
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "mmm" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czy male firmy jednoosobowe tez beda musialy????

    Tak, ale nie wiadomo kiedy.
    Sprawę odwleczono poza bieżący rok.
    Zapewne pod koniec roku pojawi się jakaś nowa data, albo nowy rejestr (z
    powodu UE?)

  • 5. Data: 2003-06-03 06:09:16
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "mmm" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    ------------------------------------
    W pierwszej wersji miały byś wszystkie firmy rejestrowane w KRS ale ostanio
    czytałam że małe jakiś limit obrotu miały by być jeszcze zwolnione ale
    pewników chyba jeszcze nie ma.

    > Tak, ale nie wiadomo kiedy.
    > Sprawę odwleczono poza bieżący rok.
    > Zapewne pod koniec roku pojawi się jakaś nowa data, albo nowy rejestr (z
    > powodu UE?)
    Jak zwykle z wszystkim w naszym kraju trzeba czekać do końca upływa termin
    realizajcji przepisu wtedy na szybko wydaja jakiś przepis.
    Wiola

  • 6. Data: 2003-06-03 10:13:38
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    > Jak zwykle z wszystkim w naszym kraju trzeba czekać do końca upływa termin
    > realizajcji przepisu wtedy na szybko wydaja jakiś przepis.

    Dokładnie tak jest jak piszesz.
    Ja już dawno chciałem być nadgorliwy i się zarejestrować w KRS, ale moja
    księgowa mnie ostudziła.
    I dobrze. Może byłby to zbędny kłopot i wydatek:-(