  • 1. Data: 2004-11-30 11:18:27
    Temat: Kilometrówka na samochód będący częściową własnością?
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    Jestem współwłaścicielem 50% samochodu osobowego. Czy mogę go rozliczać
    "kilometrówką" w swojej DG?
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2004-12-01 15:29:07
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <s...@s...eu.org> napisal(a):
    > Jestem współwłaścicielem 50% samochodu osobowego. Czy mogę go rozliczać
    > "kilometrówką" w swojej DG?

    Nikt nie wie?!
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2004-12-01 16:42:04
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Samotnik wrote:

    > Nikt nie wie?!

    A jak byś nie był współwłaścicielem, to byś nie mógł?
    Dlaczego sądzisz, że nie możesz?
    Przecież art 23.1 pkt 46) pdof tego nie wyklucza?

  • 4. Data: 2004-12-01 18:04:04
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <c...@i...pl> napisal(a):

    > A jak byś nie był współwłaścicielem, to byś nie mógł?
    > Dlaczego sądzisz, że nie możesz?
    > Przecież art 23.1 pkt 46) pdof tego nie wyklucza?

    Wiesz, ja myślę, że mogę, tylko zastanawiam się, czy np. nie w proporcji
    udziałów itp. ;)
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2004-12-01 19:10:30
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Samotnik wrote:

    > Wiesz, ja myślę, że mogę, tylko zastanawiam się, czy np. nie w
    > proporcji udziałów itp. ;)

    A gdyby to był całkiem obcy samochód (np wypożyczony)
    to wg proporcji udziałów byś nie mógł wcale,
    a tak nie jest przecież.

  • 6. Data: 2004-12-01 20:30:15
    Od: "Pawel Sikorski" <p...@l...plATAKZETO>

    > A gdyby to był całkiem obcy samochód (np wypożyczony)
    > to wg proporcji udziałów byś nie mógł wcale,
    > a tak nie jest przecież.
    A tak apropos - czy oprócz ew. przejazdów trzeba każdy taki przejazd
    dokumentować poleceniem wyjazdu służbowego?