  • 1. Data: 2005-10-08 09:46:09
    Temat: Komórki firmowe
    Od: dutch disCo <hellomoto>

    Witam,

    prowadzę jednoosobową DG, nie zarejestorwałem innych osób w ZUS, nie
    podpisałem z pracownikami żadnych odrębnych umów o współpracę. Posiadam
    jednak trzy komórki zarejestrowane na moje nazwisko jeszcze przed
    podjęciem DG. Czy mogę teraz dokonać cesji umowy z osoby prywatnej na DG
    i wliczać całość opłat związanych z użytkowaniem tych trzech telefonów w
    koszty? Czy są jakieś ograniczenia kwotowe? Czy jeśli mam trzy komórki i
    chcę je rozliczać to czy muszę, de facto, zatrudniać (przynajmniej) trzy
    osoby?

    Dzięki za wszelkie sugestie
    dd

  • 2. Data: 2005-10-08 15:39:07
    Temat: Re: Komórki firmowe
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

    Użytkownik "dutch disCo" <hellomoto> napisał w wiadomości
> [...]
    > koszty? Czy są jakieś ograniczenia kwotowe? Czy jeśli mam trzy komórki i
    > chcę je rozliczać to czy muszę, de facto, zatrudniać (przynajmniej) trzy

    mialem ten sam problem,
    z tym ze wytlumaczylem ksiegowej w ten sposob, ze zatrudniam osoby na umowy
    o dzielo
    i udostepniam im telefony na czas wykonania "dziela".

    pzdr
    pit.

  • 3. Data: 2005-10-08 16:15:41
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    wiadomości news:434794fe$1@news.home.net.pl...

    >Czy mogę teraz dokonać cesji umowy z osoby prywatnej na DG

    Scislej rzecz biorac, to nie bedzie to zadna cesja - strona umowy sie nie
    zmieni. De facto bedzie to po prostu zmiana danych abonenta.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)
    Użytkownik "dutch disCo" <hellomoto> napisał w

  • 4. Data: 2005-10-08 17:31:53
    Od: dutch disCo <hellomoto>

    pit. napisał(a):
> [...]
    > o dzielo
    > i udostepniam im telefony na czas wykonania "dziela".

    Z ksiegowa nie mam problemu bo to moja znajoma. Gorzej z US, bo nie mam,
    de facto, nawet umowy o dzielo ani zadnej innej. Po prostu mam trzy
    komorki zarejestrowane na siebie.

    Myslicie, ze to przejdzie?

    Pozdrawiam
    dd

  • 5. Data: 2005-10-09 12:10:09
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 08 Oct 2005 19:31:53 +0200, dutch disCo <hellomoto> wrote:

    >Gorzej z US, bo nie mam,
    >de facto, nawet umowy o dzielo ani zadnej innej. Po prostu mam trzy
    >komorki zarejestrowane na siebie.
    >
    >Myslicie, ze to przejdzie?
    A potrafisz uzasadnic ich istnienie? Czy jedna masz ty, druga zona,
    trzecia dziecko? Jesli nosisz 3 zawsze przy sobie i uzywasz ich
    wylacznie do spraw firmowych to dlaczego nie :)

    WAM
    --
    Sylwester 2005!
    Może nad morze?

  • 6. Data: 2005-10-09 12:45:39
    Od: "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl>

    Z zycia: spotkałem przedstawiciela handlowego, który reprezentowal kilka
    firm. Mial kilka telefonów, a na kazdym naklejkę z nazwą firmy.
    Jeżeli dzwonił telefon, to przedstawiał się wg nazwy firmy, która była na
    telefonie.

    Czy może masz podobny przypadek ?

  • 7. Data: 2005-10-11 12:25:45
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Scislej rzecz biorac, to nie bedzie to zadna cesja - strona umowy sie nie
    > zmieni. De facto bedzie to po prostu zmiana danych abonenta.

    Mi sie wydaje ze sie zmini - bo nawet nie bedzie mogl miec takiej taryfy
    jaka ma bo dla indywidualnych i dla nipowcow sa inne

    Fantom

  • 8. Data: 2005-10-11 12:29:26
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    >nawet nie bedzie mogl miec takiej taryfy
    > jaka ma bo dla indywidualnych i dla nipowcow sa inne

    Zależy gdzie.