  • 1. Data: 2005-10-08 06:29:15
    Temat: Mam prośbę dla nas
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Czy moglibyście napisać do pieprzonego ZUS żądanie o wprowadzenie możliwości
    generowania druku ZUS Z-3 oraz ZUS Z-3a. W związku z tym, że mnie już nie
    słuchają już cholerne decydenty zusowskie i mają w dupie czas płatnika oraz
    osoby odpowiedzialnej za wypełnianie druków a być może jest okazja w związku
    z ruchawką polityczną w obecnym czasie to przy dobrych układach udałoby się
    nam może coś wywalczyć. W końcu my płacimy za pieprzony program PŁACZNIK i
    też nam się od życia coś należy. Nadmieniam, dla nie obytych z deklaracjami,
    że większość informacji zawartych w deklaracji pieprzony ZUS już ma i jest
    to tylko powielanie na piśmie tego, co już wcześniej w zębach zaniosłem,
    wysłałem i żeby pani Pisia nie chodziła do biurka panny Mińci i nie pytała o
    dane z systemu, bo przecież nie zna się na komputerze i nie wie jak
    wyciągnąć dane.

    Zaznaczam, że jeśli nas więcej tam napisze .l. to może jakaś WIEEEELKA GŁOWA
    wpadnie na genialny pomysł, żeby ulżyć cholernym płatnikom składek. Jak na
    razie idzie ku temu .. aby cholerny płatnik składek zrobi wszystko za ZUS i
    mordy nie otwierał, jak chciałby jakiegokolwiek ułatwienia na poziomie
    średniowiecza ........ bo uważam PŁACZNIKA za program z epoki kamienia
    łupanego ... i to wczesnego jej okresu.

    pozdrawiam
    fart

    Przyjdzie w końcu taki czas, że jakaś telewizja nieskorumpowana zajmie się
    nie tylko przekrętami ale również wiedzą i fachowością programistów
    Płacznika i postulatów szarej płacącej masy i wyjaśni dlaczego Prokomowi
    zależy na agonalnym działaniu programu ogólnokrajowego, dostępnego dla całej
    Polski za który ja płacę.