  • 21. Data: 2006-07-22 22:15:38
    Temat: Re: Komornik i nie moje zaległości
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    > Prowadzę działalność gospodarczą , a prowadzenie rachunkowości zleciłem
    do
    > biura rachunkowego.
    (...)

    Specem nie jestem, wiec madrzyc sie nie bede, choc pojawia sie oczywiste
    pytanie - dlaczego komornik najzwyczajniej w swiecie nie moze zajac rachunku
    bankowego biura?

    Ale chcialbym zasygnalizowac inna kwestie - sprawdzales, czy ten list od
    komornika jest w ogole autentyczny? (znaczy pochodzi rzeczywiscie od
    komornika, a nie od oszusta, ktory podaje sie za komornika? Zalozenie lewego
    konta bankowego, choc klopotliwe, jest mozliwe. Byly przeciez przypadki
    falszywych komornikow, ktorzy przychodzili do domow i wynosili telewizory
    itd. czy tez przypadki wyludzen zwrotu podatkow z urzedow skarbowych na
    rachunki bankowe oszustow.)

    http://www.pbase.com/piotrstankiewicz

  • 22. Data: 2006-07-22 22:42:41
    Od: ...@...c

    Dnia Fri, 21 Jul 2006 16:58:08 +0200, Jurek napisał(a):

> [...]
    > Prowadzę działalność gospodarczą , a prowadzenie rachunkowości zleciłem do
    > biura rachunkowego.
    > Dostałem pismo od komornika, żeby zapłatę za prowadzenie rachunkowości
    > przelewać na konto komornika. ( zaległości lokalowe biura rachunkowego dla
    > spółdzielni mieszkaniowej).
    > Wydaje mi się że powinienem odpowiedzieć odmownie (komornik w swoim piśmie
    > nie podał podstawy prawnej) , zapłatę za prowadzenie rachunkowości dalej
    > przelewać na konto biura rachunkowego , z którym mam umowę i obowiązuje mnie
    > zapłata za wykonaną usługę. Czy mam racje ?

    1. Zmien biuro rachunkowe
    2. Nie masz racji i niestety musisz przelewać środki na konto wskazane na
    zajęciu wierzytelności.

    --
    pozdrawiam,

  • 23. Data: 2006-07-23 07:24:20
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 22 lip o godzinie 22:55, na pl.soc.prawo.podatki, Gotfryd Smolik
    news napisał(a):

    > Czy czujesz się przekonany? ;)

    Post Liwiusza i zerknięcie do przytoczonego przez niego art. - tak zostąłem
    przekonany.

    > Mi się zdaje że przyjąłeś a priori że wyrok w trybie nakazowym jest
    > wykonalny w momencie wydania.

    Nie wydaje mi się. Wiem że musi się uprawomocnić.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 24. Data: 2006-07-24 08:18:04
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    aha jak byl to polecony to dostal jak nie to nie dostal ;)

    --
    Pozdro
    Harry