  • 1. Data: 2004-02-02 15:27:37
    Temat: Kontrola sanepidu??
    Od: "golsar" <g...@i...pl>

    Witam wszystkich grupowiczów.Otwieram sklep spozywczy który działał juz w
    tym miejscu lecz był zamkniety przez 3 mies.znajduje sie on w budynku
    mieszkalnym i woda jest z sieci wodociagowej.Pani z sanepidu która przyszła
    na kontrole stwierdziła ze przed otwarciem musze wykonac badanie wody (koszt
    takiego badania to około 200.00) czy takie badanie jest konieczne ??? czy
    ktos z was tez miał takie zalecenia ??

  • 2. Data: 2004-02-02 16:31:37
    Temat: Re: Kontrola sanepidu??
    Od: "i" <l...@o...pl>

    Najczęściej wynika to z tego że nie otrzymała łapówki
    albo ktoś niezbyt uprzejmie do PANI się odniósł.
    Moaję prawo nakazać zbadać wiele innych rzeczy.
    Np. natężenie hałasu, stężenia gazu w powietrzu.
    Miałem turystyczną butlę w pomieszczeniu. Mało nie skończyło się
    na drogich badaniach. Jest to niebezpieczna kasta ludzi.

    Damian

  • 3. Data: 2004-02-02 16:51:47
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Użytkownik "i" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Moaję prawo nakazać zbadać wiele innych rzeczy.
    > Np. natężenie hałasu, stężenia gazu w powietrzu.
    > Miałem turystyczną butlę w pomieszczeniu.

    Jeśli miałeś butle gazowa do podgrzewania sie promiennikiem gazowym, czy jak
    sie to ustrojstwo zowie ... to powinni Cie zamknąć rzeczywiście.

    >Mało nie skończyło się
    > na drogich badaniach. Jest to niebezpieczna kasta ludzi.

    Ja współpracuje z sanepidem ... nie jest to łatwe .. ale można .. ale
    najpierw trzeba coś wiedzieć o ich i swoich przepisach ...
    Wg mnie to jest powalone, jeśli za biznes zabierają się ludzie nie mający
    kompletnie pojęcia o przepisach ich obowiązujących

    pozdrawiam
    fart

    oczywiście ja też nie znam przepisów
    ale wiem ile czego nie wiem :))))))))))))

  • 4. Data: 2004-02-03 08:24:20
    Od: "i" <l...@o...pl>

> [...]
    > Wg mnie to jest powalone, jeśli za biznes zabierają się ludzie nie mający
    > kompletnie pojęcia o przepisach ich obowiązujących

    Ja mam pojecie. Ale przy kontroli wiem ze jestem bez najmniejszych szans.
    Nawet nie zdajesz sobie sprawy z tego co ci ludzie moga wymyslic.
    Znajomy facet ktory od dawna pracuje w tzm gronie przez
    dwa dni szukal u mnie wszelkich niedociagniec.
    Powiedzial ze poza tym co poprawilem nie widzi juz nic do czego mozna sie
    przyczepic. Ale powiedzial tez abym w czasie kontroli nie podskakiwal
    i nie dyskutowal. Bo wtedy i tak mi dowala.
    Przy kontroli sanepidu zakwestionowali ze kabel zasilajacy fax w biurze
    zwisajac
    dotyka podlogi. Zagrozili kara 500 zl. Dalej juz wolalem nie dyskutowac.

    Butla turzstzczna uzywana bzla sporadycznie do lutowania rurek miedzianych.
    A tak dla wyjasnienia to czy promienniki podczerwieni to tez bron masowej
    zaglady.

    Pozdrowiena

    Damian

  • 5. Data: 2004-02-05 10:56:53
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    i wrote:

> [...]
    > zwisajac
    > dotyka podlogi. Zagrozili kara 500 zl. Dalej juz wolalem nie dyskutowac.

    A tak poza tym to czy oni nie maja przypadkiem obowiazku poac podstawy
    prawnej ?

    Boguslaw