  • 1. Data: 2003-06-05 10:32:13
    Temat: Koszmarne pomysły Kołodki
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,1513768.html

    A to wszystko dlatego, że Kołodko szuka kasy na składkę dla Brukseli.
    Zastanówcie się głęboko, zanim postawicie krzyżyk przy TAK !!!

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 2. Data: 2003-06-05 12:00:43
    Temat: Re: Koszmarne pomysły Kołodki
    Od: s...@s...pl Slawomir Dabrowski)

    On Thu, 5 Jun 2003 12:32:13 +0200, "BaLab" <b...@p...com> wrote:

    >http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,1513768.html
    >
    >A to wszystko dlatego, że Kołodko szuka kasy na składkę dla Brukseli.
    >Zastanówcie się głęboko, zanim postawicie krzyżyk przy TAK !!!

    Że szuka to dobrze, niedobrze że w złym miejscu.
    --

    Sławomir Dąbrowski

  • 3. Data: 2003-06-05 16:09:56
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,1513768.html
    >
    > A to wszystko dlatego, że Kołodko szuka kasy na składkę dla Brukseli.

    Nie, to wszystko dlatego, że lud wybrał sobie przedstawicieli
    o takiej właśnie mentalności.
    Tutaj jest lepsze:
    http://www.rzeczpospolita.pl/gaz
    eta/wydanie_030605/ekonomia/ekonomia_a_7.html

    "Poza tym firmy, które z podatku VAT rozliczają się krócej niż
    12 miesięcy lub zarejestrują się w przyszłym roku, będą musiały
    wpłacić 400 tys. zł kaucji gwarancyjnej."

    Jak dla mnie to takie pomysły MF noszą znamiona po prostu
    sabotażu gospodarczego bo innego określenia nie znajduję
    i pan Kołodko powinien się chyba przywitać z Trybunałem Stanu.

    pozd.Pix

  • 4. Data: 2003-06-05 16:37:54
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <bbnq7v$llv$1@nemesis.news.tpi.pl>, pix wrote:

> [...]
    > sabotażu gospodarczego bo innego określenia nie znajduję
    > i pan Kołodko powinien się chyba przywitać z Trybunałem Stanu.

    To chyba dotyczy jeszcze tego fragmentu: 'jeśli firma ma kilka oddziałów w
    innych krajach UE, które są płatnikami VAT, to [...]'. Anyway, i tak do
    dupy.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 5. Data: 2003-06-05 16:47:56
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > To chyba dotyczy jeszcze tego fragmentu: 'jeśli firma ma kilka oddziałów w
    > innych krajach UE, które są płatnikami VAT, to [...]'. Anyway, i tak do
    > dupy.

    Właściwie to nie wiem, bo kiedyś tez coś czytałem na ten temat
    i pamiętam, że wcale takie jednoznaczne nie było.
    Ale tak czy siak to świetna blokada ekspansji naszych firm na
    zachodnie rynki - gdy czytam o tego typu pomysłach to zaczynam
    się zastanawiać jakie rzeczywiste cele przyświecają naszemu MF
    bo aż mi trudno uwierzyć w tak gigantyczną głupotę (nawet Kołodki).

    Pix

  • 6. Data: 2003-06-05 16:55:08
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <bbnses$8us$1@nemesis.news.tpi.pl>, pix wrote:

> [...]
    > się zastanawiać jakie rzeczywiste cele przyświecają naszemu MF
    > bo aż mi trudno uwierzyć w tak gigantyczną głupotę (nawet Kołodki).

    Wcale bym się nie zdziwił, gdyby to były dyrektywy UE. W końcu nikt tego
    traktatu w całości nie przeczytał, a na pewno nie ci, którzy go podpisywali.
    ;)

    Będę głosował na TAK, ale UE o syf jakich mało, szkoda, że nie ma
    alternatywy.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 7. Data: 2003-06-05 17:26:07
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Wcale bym się nie zdziwił, gdyby to były dyrektywy UE. W końcu nikt tego
    > traktatu w całości nie przeczytał, a na pewno nie ci, którzy go
    podpisywali.
    > ;)

    Heh... nie wiem zaiste co o tym myśleć :-(

    > Będę głosował na TAK, ale UE o syf jakich mało, szkoda, że nie ma
    > alternatywy.

    Niestety podzielam tą opinię.

    Pix

  • 8. Data: 2003-06-05 17:33:19
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]
    > się zastanawiać jakie rzeczywiste cele przyświecają
    > naszemu MF
    > bo aż mi trudno uwierzyć w tak gigantyczną głupotę (nawet

    Ja zakładam, ze Kołodko chce się ze stanowiskiem jak najszybciej pożegnać
    (bo wie, że wdepnął w g****), ale chce odegrać takiego, co miał pomysł tylko
    mu nie pozwolili... Stąd takie kosmiczne pomysły :-/. Inna opcja jest taka,
    że rzeczywiście policzył ile to "dobrodziejstwo" członkostwa w UE będzie
    Polskę kosztowac i szuka tej kasy gdzie tylko można...

    Jak stado zagłosuje tak, jak je programuje TV, to poznamy prawdę.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 9. Data: 2003-06-05 17:57:07
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    tylko
    > mu nie pozwolili... Stąd takie kosmiczne pomysły :-/.

    Obyś miał rację bo to co wyprawia ten chory człowiek już nawet
    nie mieści sie w kategorii "szkodnictwo".

    > Inna opcja jest taka,
    > że rzeczywiście policzył ile to "dobrodziejstwo" członkostwa w UE będzie
    > Polskę kosztowac i szuka tej kasy gdzie tylko można...

    Można w wielu innych miejscach i nawet z grubsza wiadomo
    w jakich - tyle że po stronie wydatków.

    > Jak stado zagłosuje tak, jak je programuje TV, to poznamy prawdę.

    Ja tam wcale nie czuję się zaprogramowany ;-)

    pozd.Pix