  • 1. Data: 2003-02-27 10:49:59
    Temat: Koszty pracodawcy na pracownika
    Od: "Włodek" <w...@w...pl>

    Mam pytanie
    Jakie kwoty miesięczne odprowadza pracodawca prywatny (podatki, składki) do
    Zusu od pracownika. Chodzi mi jakie są to kwoty minimalne od najniższego
    wynagrodzenia
    I jaki zapłaci podatek od najniższego wynagrodzenia na dzień dzisiejszy?
    WS

  • 2. Data: 2003-02-27 14:24:36
    Temat: Re: Koszty pracodawcy na pracownika
    Od: "j23" <w...@s...com.pl>

    Użytkownik "Włodek" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wynagrodzenia
    > I jaki zapłaci podatek od najniższego wynagrodzenia na dzień dzisiejszy?

    przy wynagrodzeniu minimalnym 800 zł brutto:
    ZUS (koszt pracownika) 149,68
    ZUS (koszt pracodawcy) 145,52
    ZUS (ubezpieczenie zdrowotne) 52,03
    ZUS Fundusz pracy 19,60
    ZUS FGŚP 1,20
    US podatek 9,90
    ------------------
    razem 377,93

    przy wypłacie na reke 588,04 - oczywiscie przy zalozeniu nie wejscie w II
    prog podatkowy (ale przy takich zarobkach to raczej trudne).

  • 3. Data: 2003-02-27 17:49:49
    Od: "Włodek" <w...@w...pl>

> [...]
    >
    > przy wypłacie na reke 588,04 - oczywiscie przy zalozeniu nie wejscie w II
    > prog podatkowy (ale przy takich zarobkach to raczej trudne).

    Dzięki o to mi chodziło
    Pozdrawiam wszystkich grupowiczów
    WS