  • 1. Data: 2003-02-27 08:38:59
    Temat: moze ktos kupil Rzeczposp. i pomoze
    Od: "Jarek" <q...@g...pl>

    Moze ktos wysle mi program do rozliczen rocznych z CD Rzeczpospolita ,
    dzisiejsze wydanie.

    Z gory dziekuje
    Jarek

  • 2. Data: 2003-02-27 08:48:04
    Temat: Re: moze ktos kupil Rzeczposp. i pomoze
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 27-02-2003 09:38, Użytkownik Jarek napisał:
    > Moze ktos wysle mi program do rozliczen rocznych z CD Rzeczpospolita ,
    > dzisiejsze wydanie.

    Nie wiem jeszcze co w rzepie, ale czy IPS niedobry?
    www.pity.pl

    Mnie sie podoba.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-02-28 06:52:19
    Od: "DanielR" <d...@w...pl>

    na stronie www.chip.pl w dziale Download
    jest wiele programów, które za darmo pozwolą w łatwy sposób rozliczyć sie z
    US

  • 4. Data: 2003-02-28 09:21:27
    Od: "SP Rudna" <[spam]sprudna@pertus.com.pl>

    ja proponuje Jupitera z www.elfin.pl to chyba z wyborczej