  • 11. Data: 2002-10-10 10:24:12
    Temat: Re: Koszty transportu
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:anp7uv$k9s$1@sunsite.icm.edu.pl...

    > A co szanowny Kolega przewozi poza ....................?
    > Koszty transportu nieodwracalnie wiążą się z TRANSPORTEM. Tak - więc -
    albo
    > mówimy o kosztach transportu, albo o kosztach dojazdu. A to nie to samo.
    > Wspomnę tylko o tym, że taka usługa ma wynikać z zaświadczenia o wpisie do
    > EDG i zaświadczenia REGON i ma być zgłoszona do US.

    Czy mozesz mi wyjasnic co chciales wyrazic w powyzszym tekscie?
    Jezeli nie zglosze, nie mam tego we wpisie to moja usluga bedzie w jakis
    sposob nielegalna?

    Karol

  • 12. Data: 2002-10-10 10:24:49
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "XYZ" <x...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli chodzi o dojazd samochodem firmowym, to nie uważam, że "dojazd" musi
    > się znajdować w EDG.
    > Ale może są inne zdania?
    > Z transportem - fakt: zgłoszenie winno być...

    Dlaczego?

    Karol

  • 13. Data: 2002-10-10 17:11:11
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Czy mozesz mi wyjasnic co chciales wyrazic w powyzszym tekscie?
    > Jezeli nie zglosze, nie mam tego we wpisie to moja usluga bedzie w jakis

    Witaj Karolu :-)
    Sądzę, że nie ma tu nic do wyjaśnienia. Tak to wygląda od strony przepisów.
    Dodać wypada jeszcze to, iż do świadczenia usług transportowych wymagane
    jest uzyskanie tzw. koncesji.
    Zgoda - był koszt przejazdu. Ale czy było świadczenie usługi transportowej?
    Pozdrawiam serdecznie.

  • 14. Data: 2002-10-10 17:14:47
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...
    > On Tue, 8 Oct 2002, Sławomir Malibo wrote:
    > [...]
    >
    > W którym miejscu ? -:O
    > Wydawało mi się że odniosłem się ściśle do jednego zagadnienia:
    > stwierdzenia (IMO prostego) faktu że zaliczenie w KUP ma miejsce
    > bądź kilometrówka bądź w ramach "zaliczania samochodu firmowego
    > w KUP", więc byłoby dziwne jakby odliczac drugi raz...
    > [...]

    > No toż....się nie sprzeciwiałem, a wręcz przeciwnie ;)
    >
    > Pozdrowienia, Gotfryd

    Przepraszam, jeśli Cię źle zrozumiałem :-) Wniosek z tego taki, że mówiliśmy
    o tym samym. Przepraszam.
    Pozdrawiam serdecznie.

    Ps. Sądzę, że się nie obrazisz?

  • 15. Data: 2002-10-10 17:55:27
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Tak to wygląda od strony przepisów.
    > Dodać wypada jeszcze to, iż do świadczenia usług transportowych
    wymagane
    > jest uzyskanie tzw. koncesji.

    Od strony przepisów?
    Szczególnie koncesja jest
    niezbędna do przewożenia własnej d...:-)))
    Sławomirze, naprawdę?
    Ja nie mam żadnej koncesji.
    Nie każdy jej potrzebuje.
    Świadczę usługi transportowe
    (nie tylko na potrzeby własne)
    i nie potrzebuję żadnej koncesji do tego.
    (aha, żeby było jaśniej dodam, że we wpisie mam
    "mydło i powidło" - transport się zapałuje)

    Może jakiś konkretny przepis?
    Tylko nie odsyłaj nas (zakładam, że inni też
    się zdziwili) do ustawy jakiejś tam :-))

    Pzdr
    CEZ

  • 16. Data: 2002-10-10 23:04:04
    Temat: OT: Koszty transportu
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 10 Oct 2002, Sławomir Malibo wrote:
    [...]
    >+ Ps. Sądzę, że się nie obrazisz?

    A wyglądam na takiego ??
    Jak mi nadepniesz na odcisk to zamiast się obrażać
    zacznę się odgryzać ;) !

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 17. Data: 2002-10-11 19:40:14
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Może jakiś konkretny przepis?
    > Tylko nie odsyłaj nas (zakładam, że inni też
    > się zdziwili) do ustawy jakiejś tam :-))

    Powiedziałem wyraźnie: transport czegoś, czy koszty dojazdu? To są dwie
    różne sprawy. A odsyłać do źródeł będę, aby grupowicze nie mieli
    wątpliwości.
    Pozdrawiam.

  • 18. Data: 2002-10-11 19:44:03
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości
    anpol.com.pl...
> [...]
    > [...]
    >
    > A wyglądam na takiego ??
    > Jak mi nadepniesz na odcisk to zamiast się obrażać

    Nie wyglądasz. Niemniej - pewne zasady gry powinny być zachowane. Szanuję
    innych i chcęaby mnie szanowano. Możemy się spierać/prowadzić dyskusję -
    nawet akademicką. A po niej pójść na lampkę koniaku. Tak to widzę,
    Pozdrawiam.

  • 19. Data: 2002-10-11 22:28:29
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Powiedziałem wyraźnie: transport czegoś, czy koszty dojazdu? To są
    dwie
    > różne sprawy. A odsyłać do źródeł będę, aby grupowicze nie mieli
    > wątpliwości.

    Dobrze.
    Zapisuje się od razu
    na ten koniak :-))

    CEZ

  • 20. Data: 2002-10-13 11:08:52
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    > dwie
    >
    > Dobrze.
    > Zapisuje się od razu
    > na ten koniak :-))
    >
    > CEZ

    No problem. Pozostaje do ustalenia czas i miejsce.
    Pozdrawiam serdecznie.