  • 1. Data: 2002-10-05 16:07:06
    Temat: clo
    Od: Piotr N <p...@s...waw.pl>

    Mam jedno pytanie. Mam nadzieje, ze ktos z bedzie mogl mi pomoc.

    Chcialbym kupic laptopa w USA i otrzymac go przesylka z tamtad
    do Polski. Wartosc towaru 1000$. Laptop sluzylby mi do nauki
    (studia).

    Na oplaty z jakiego tytulu jestem narazony ? Jakiej wysokosci ?

    pozdrawiam,
    Piotr

  • 2. Data: 2002-10-05 16:40:47
    Temat: Re: clo
    Od: Leszek Olszewski <r...@p...pl-nospam>

    In article <P...@a...sgh.
    waw.pl>,
    p...@s...waw.pl says...
> [...]
    > (studia).
    >
    > Na oplaty z jakiego tytulu jestem narazony ? Jakiej wysokosci ?

    vat 22%, clo raczej nie - towar na uzytek wlasny.

    Leszek

    --
    http://www.google.com
    Search before you ask.