  • 1. Data: 2002-10-04 18:29:59
    Temat: W jaki sposob sprawdzic kwalifikacje pracownika ?
    Od: "Dariusz Smus" <s...@i...pl>

    Dalem ogloszenie w gazecie ze zatrudnie nowego pracownia. Chetnych sporo ale
    problem aby sprawdzic kwalifikacje kazdego musze przetestowac takiego goscia
    przy pracy na maszynie czasami przez kilka dni by moc zorientowac co gosc
    potrafi. W jaki sposob go przyjac czy musze od razu go zatrudniac na umowe o
    prace ? Czy za taka prace nalezy mu sie wynagrodzenie jezeli on nic nie
    produkuje lecz testuje jego kwalifikacje na odpatkach produkcyjnych ? Jakie
    dokumenty musze miec zeby w razie kontroli nie zarzucono mi, zatrudniania na
    czarno ? Czego w takich wypadkach powinienem dopilnowac?

    --
    pozdrawiam

    Dariusz Smus
    s...@i...pl

  • 2. Data: 2002-10-04 19:16:40
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > aby sprawdzic kwalifikacje kazdego musze przetestowac takiego goscia
    > przy pracy na maszynie czasami przez kilka dni by moc zorientowac co
    gosc
    > potrafi.

    Kilka dni?
    Zorientować można się po dwóch godzinach.
    Niektórzy rezygnują po obejrzeniu rysunków :-)

    W jaki sposob go przyjac czy musze od razu go zatrudniac na umowe o
    > prace ?

    Nie. Może być zlecenie.

    Czy za taka prace nalezy mu sie wynagrodzenie jezeli on nic nie
    > produkuje lecz testuje jego kwalifikacje na odpatkach produkcyjnych
    ?

    Teoretycznie, to on pracuje.

    Jakie
    > dokumenty musze miec zeby w razie kontroli nie zarzucono mi,
    zatrudniania na
    > czarno ? Czego w takich wypadkach powinienem dopilnowac?

    Na wystawienie umowy w formie pisemnej
    jest chyba kilka dni. Możesz wypisywać te zlecenia,
    albo liczyć, że w tym czasie nikt nie przyjdzie
    i jakoś tam się rozliczyć.
    Gorzej jak mu np. urwie rękę w czasie testowania :-(((
    Twój wybór.

    Pzdr
    CEZ

  • 3. Data: 2002-10-05 10:57:54
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    > aby sprawdzic kwalifikacje kazdego musze przetestowac takiego goscia
    > gosc
    Jak mnie tacy ludzie wkurrr... - najchetniej by taki testowal i testowal za
    darmo - mam nadzieje, ze jeszcze cie inspekcja dopadnie.

    Kiedy tylko bedziesz miec ochote... >>> http://link.interia.pl/f165e

  • 4. Data: 2002-10-05 20:11:29
    Od: "mops" <m...@g...pl>

    Sprzyjmowales kiedys Sebastian pracownika? Bo z twojej wypowiedzi wnioskuje
    ze ciebie przyjmowali i chronicznie nie spelniales oczekiwan pracodawcy.